Hvr skal vi rejse hen i uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Det har vi snakket om men synes det er for langt når det kun er for 1 uge - men der skal vi helt sikkert hen når vores piger er lidt større.

Jeg kender et forældrepar, der rejste i 7 uger til Thailand med deres tre piger...én i børnehavealderen, én i vuggestuealderen og en få måneder gammel pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

LISBETH:-)

18januar/kats skriver:

Øv, ja det kan jeg godt se...
Ærgeligt med ødelagt ankel  - og når nu bedsteforældrene betaler, er det jo også rimeligt, at deres ønske om location tilgodeses..

Ahhh Canada.. den skønneste luftigste sne !
Har også nydt dagligt skiløb, da jeg har været bosat i France i 2 år. - elskede det! Men den kommende vinter kommer vi ikke på ski - da jeg har termin i januar... - men det er heller ikke så skidt igen

Håber I finder et dejligt sted - og god ferie, når I når så langt 

LOL nej baby er en hel del bedre end skiferie.

Tak er sikker på det nok skal blive godt :-)

Anmeld

25. oktober 2010

dorthemus skriver:

Jeg kender et forældrepar, der rejste i 7 uger til Thailand med deres tre piger...én i børnehavealderen, én i vuggestuealderen og en få måneder gammel pige.

Puha det lyder som om det kun har været børnene der har holdt ferie LOL med 3 børn så tæt kan det sku ikke være meget forældrene har siddet ned.

Derfor tager vi også bedsteforældrene med - så kan vi spise lækker middag mens de er babysittere

Anmeld

25. oktober 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Puha det lyder som om det kun har været børnene der har holdt ferie LOL med 3 børn så tæt kan det sku ikke være meget forældrene har siddet ned.

Derfor tager vi også bedsteforældrene med - så kan vi spise lækker middag mens de er babysittere

Jo men fordelen ved at rejse så længe er jo, at man ikke skal nå noget. Man kan bare geare HELT ned og slappe af og rigtig feeeeede den

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisbeth2910 skriver:

Kom med jeres erfarringer til gode rejsemål i uge 7 - det skal være charterferie til et sted hvor der er varmt, samtidig skal det være børnevenligt da der skal 4 børn med i alderen 9 mdr, 2 år, 3 år og 6 år og så skal det være et sted hvor man bor lejligheder med eget køkken - altså ikke hotel værelse - og det må også gerne være et sted hvor der er lidt og se i gå afstand - altså ikke ude på lars tyndskids marker

Nu har jeg ikke selv rejst med børn før, men prøv evt. at høre Caroline86 ad mht. den ferie hun lige har været på.

De var på Algarvekysten med Lille Laura, og ud fra hendes fotos at dømme er det et meget børnevenligt og lækkert sted.

Ved dog ik hvor varmt der er i uge 7

Anmeld

25. oktober 2010

dorthemus skriver:

Jo men fordelen ved at rejse så længe er jo, at man ikke skal nå noget. Man kan bare geare HELT ned og slappe af og rigtig feeeeede den

LOL jeg læste 7 uger som uge 7 hvilket jo er en kæmpe forskel

Så giver det pludselig mening. 7 uger til thailand ja tak hvor stiller man sig i kø henne??

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu har jeg ikke selv rejst med børn før, men prøv evt. at høre Caroline86 ad mht. den ferie hun lige har været på.

De var på Algarvekysten med Lille Laura, og ud fra hendes fotos at dømme er det et meget børnevenligt og lækkert sted.

Ved dog ik hvor varmt der er i uge 7

Tak! Enig hendes billeder så skønne ud, er også selv i tvivl om vejret men mon ikke jeg kan google det i morgen når min hjerne er lidt mere frisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.