Hvr skal vi rejse hen i uge 7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

LISBETH:-)

Kom med jeres erfarringer til gode rejsemål i uge 7 - det skal være charterferie til et sted hvor der er varmt, samtidig skal det være børnevenligt da der skal 4 børn med i alderen 9 mdr, 2 år, 3 år og 6 år og så skal det være et sted hvor man bor lejligheder med eget køkken - altså ikke hotel værelse - og det må også gerne være et sted hvor der er lidt og se i gå afstand - altså ikke ude på lars tyndskids marker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Pige2009

lisbeth2910 skriver:

Kom med jeres erfarringer til gode rejsemål i uge 7 - det skal være charterferie til et sted hvor der er varmt, samtidig skal det være børnevenligt da der skal 4 børn med i alderen 9 mdr, 2 år, 3 år og 6 år og så skal det være et sted hvor man bor lejligheder med eget køkken - altså ikke hotel værelse - og det må også gerne være et sted hvor der er lidt og se i gå afstand - altså ikke ude på lars tyndskids marker

Det er da nemt, når du ingen krav stiller

Tyrkiet...

Anmeld

25. oktober 2010

Maise

Tenerife, gran canaria, azoerne

Anmeld

25. oktober 2010

Risen

Mallorca

Anmeld

25. oktober 2010

Kats

uhhh med det samme der stod uge 7 - tænkte jeg vinterferie ahhhh og dermed skiferie!!!
eeeelsker skiferier.... de kan jo godt være solrige - men ikke sådan super varme... 
derfor.. sorry I´m probably not helping

Men vil rigtig gerne anbefale skiferier Frisk luft, fysisk udfoldelse, skøn aktivitet, ungerne elsker det, hygge om aftenen.. og det er nemt at finde rigtig gode boforhold (hytte/Chalet)

Anmeld

25. oktober 2010

18januar/kats skriver:

uhhh med det samme der stod uge 7 - tænkte jeg vinterferie ahhhh og dermed skiferie!!!
eeeelsker skiferier.... de kan jo godt være solrige - men ikke sådan super varme... 
derfor.. sorry I´m probably not helping

Men vil rigtig gerne anbefale skiferier Frisk luft, fysisk udfoldelse, skøn aktivitet, ungerne elsker det, hygge om aftenen.. og det er nemt at finde rigtig gode boforhold (hytte/Chalet)

Skiferie vil vi også gerne men manden har ødelagt ankel, en baby og en bror med ingen motorik ever går nok ikke

Og så er det mormor og morfar der betaler og de vil gerne charter ferie, som jeg også synes passer bedre i forhold til børnene alder

Har selv boet i Canada så har stået meget på ski og elsker det

Anmeld

25. oktober 2010

Er der ikke nogen der har noget konkret - altså et sted de selv har været og som de kan anbefale.

Tyrkiet er vi ikke til

Anmeld

25. oktober 2010

dorthemus

Thailand  Men måske for langt med små børn  

Anmeld

25. oktober 2010

dorthemus skriver:

Thailand  Men måske for langt med små børn  

Det har vi snakket om men synes det er for langt når det kun er for 1 uge - men der skal vi helt sikkert hen når vores piger er lidt større.

Anmeld

25. oktober 2010

Kats

lisbeth2910 skriver:

Skiferie vil vi også gerne men manden har ødelagt ankel, en baby og en bror med ingen motorik ever går nok ikke

Og så er det mormor og morfar der betaler og de vil gerne charter ferie, som jeg også synes passer bedre i forhold til børnene alder

Har selv boet i Canada så har stået meget på ski og elsker det

Øv, ja det kan jeg godt se...
Ærgeligt med ødelagt ankel  - og når nu bedsteforældrene betaler, er det jo også rimeligt, at deres ønske om location tilgodeses..

Ahhh Canada.. den skønneste luftigste sne !
Har også nydt dagligt skiløb, da jeg har været bosat i France i 2 år. - elskede det! Men den kommende vinter kommer vi ikke på ski - da jeg har termin i januar... - men det er heller ikke så skidt igen

Håber I finder et dejligt sted - og god ferie, når I når så langt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.