rød numse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.044 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

merle2010

min datter har så utrolig rød numse.. har smurt med zinksalve i 14 dage, og skiftet hende rigtig meget.. nu har jeg købt en salve der hedder inotyol.. nogen der har erfaring med om den virker??

hvad skal jeg ellers gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

twinboys

merle2010 skriver:

min datter har så utrolig rød numse.. har smurt med zinksalve i 14 dage, og skiftet hende rigtig meget.. nu har jeg købt en salve der hedder inotyol.. nogen der har erfaring med om den virker??

Jeps det virker... så bare smør...

Anmeld

25. oktober 2010

frk Jensen

merle2010 skriver:

Den salve du har købt er bare kanon god... har kun gode erfaringer med den og jeg bruger ikke zink salve mere..

Anmeld

25. oktober 2010

Corn

Det er super cremen... Vi bruger den herhjemme og har gjort det de sidste par år.

Bare husk at holde det smurte område væk fra solen, da huden bliver ekstra modtagelig.... Synes det er så god vejledning til en creme man smører i rumpen på babyer

Anmeld

25. oktober 2010

Mussen2

merle2010 skriver:

Den er super god - husk hun skal være helt tør inden du smører på. Ellers prøv kogte klude- det funger!!!

Anmeld

25. oktober 2010

missie20

merle2010 skriver:

Tænker måske tænder, men ved ikke lige hvor gammel dit barn er?

Anmeld

25. oktober 2010

Camilla_a

merle2010 skriver:

Ja det virker!  Har aldrig brugt andet.

Anmeld

25. oktober 2010

merle2010

hun er 5 mdr, så det kunne jo i princippet godt være tænder.. kan heller ikke rigtig finde nogen anden årsag til, at hun lige pludselig skulle få så rød numse..

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

merle2010 skriver:

Har du overvejet om hun har svamp? Det havde Laura nemlig og så hjælper de nævnte cremer/salver ikke. Jeg bruger Brentan til Laura og den fås på Apoteket...

Anmeld

25. oktober 2010

merle2010

hun har haft svamp i numsen før.. hun havde trøske, og det vandrede så ned i numsen.. og vi har brentan creme. men det ligner ikke de samme.. men det klør meget på hende.. da hun var i bad idag, kradsede hun så meget i det, at hun havde store blødende sår bagefter.. jeg var helt grædefærdig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.