Hvad ville I give for en brugt weelybug str. lille???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Rose <3 skriver:

Mangler ordet orginale så ikke også?

(og jeg vil ikke lyde som en dum gås hvor det hele SKAL være "mærkevare")

Der er mange "falske" weelybugs på market... -Også i UK. (og der læste jeg en artikel, at en del af disse faktisk var farlige pga. kvaliteten)

Nej, det mener jeg faktisk der står.

Umiddelbart tænker jeg, at der er større sandsynlighed for at modtage en falsk wheely bug fra en engelsk hjemmeside, fremfor at købe den i en dansk butik. Men det er måske bare mig?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Klumpe-dumpe

dorthemus skriver:

Jeg mener, at der står at den lille er til den 1-1½ år og den store fra 2½ år..den er virkelig nuttet den lille

Det er nemlig korrekt med de aldre... Og min erfaring med min og veninders er.

Man ikke nødvendigvis skal købe den store for at tro man kan ha´den længere.

Malucca er lige blevet 20 mdr. (ok hun er også lille) men det er først nu, hun kan nå jorden og drøne afsted på den lille mus.

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Jeg mener, at der står at den lille er til den 1-1½ år og den store fra 2½ år..den er virkelig nuttet den lille

Ok - tak

Anmeld

26. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Nej, det mener jeg faktisk der står.

Umiddelbart tænker jeg, at der er større sandsynlighed for at modtage en falsk wheely bug fra en engelsk hjemmeside, fremfor at købe den i en dansk butik. Men det er måske bare mig?!

wheely bug er australske design, og man kan tjekke på www.wheelybug.com hvor de orginale bliver solgt i UK. Så har man da sikkerhed for det ikke er en falsk der kommer frem.

Men jo man skal passe på alt hvad man køber i udlandet via nettet, da det kan være "falske" vare.

Anmeld

26. oktober 2010

dorthemus

Rose <3 skriver:

Det er nemlig korrekt med de aldre... Og min erfaring med min og veninders er.

Man ikke nødvendigvis skal købe den store for at tro man kan ha´den længere.

Malucca er lige blevet 20 mdr. (ok hun er også lille) men det er først nu, hun kan nå jorden og drøne afsted på den lille mus.

Præcis! Jeg havde egentlig tænkt at købe den store...men så den på messen og den er jo STOR!! Gider ikke have den stående i flere år før min datter kan bruge den

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

Man skal bare sikre sig at der står "Hippy Chick" under, hvis de er købt i UK. Det er den engelske distributør, og så kan den ellers være produceret forskellige steder. Det er et Australsk mærke, men kan sagtens være made in china eller lign. I DK er det "Carla & Co" som vil stå under. - Både Hippychick og carla & co burde være ægte Wheely bugs.

Anmeld

26. oktober 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Man skal bare sikre sig at der står "Hippy Chick" under, hvis de er købt i UK. Det er den engelske distributør, og så kan den ellers være produceret forskellige steder. Det er et Australsk mærke, men kan sagtens være made in china eller lign. I DK er det "Carla & Co" som vil stå under. - Både Hippychick og carla & co burde være ægte Wheely bugs.

Tak det gør der i min...weeee

Anmeld

26. oktober 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Tak det gør der i min...weeee

Super :-)

Der er mange debatter på nettet om falske bugs, da folk mente at der KUN kunne står Carla & Co under for at den var ægte. - Og det er måske også tilfældet hvis de er købt i skandinavien. - Men Hippychick er ligeså ægte :-)

Anmeld

26. oktober 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Super :-)

Der er mange debatter på nettet om falske bugs, da folk mente at der KUN kunne står Carla & Co under for at den var ægte. - Og det er måske også tilfældet hvis de er købt i skandinavien. - Men Hippychick er ligeså ægte :-)

Den ser også meget ægte ud...og MEGA nuttet. Ville ønske jeg kunne køre på den

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Den ser også meget ægte ud...og MEGA nuttet. Ville ønske jeg kunne køre på den

hahaha... så ser man lige dig drøøøøne rundt i stuen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.