Hvad ville I give for en brugt weelybug str. lille???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Mor til L&S

Hvor gammel er man når man kan bruge den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

3xM

bliver de ikke produceret alle i england ?

Anmeld

26. oktober 2010

dorthemus

Jeg har lige fået den lille mariehøne ind af døren idag fra England. Pris 442 kr ialt

Anmeld

26. oktober 2010

Maja88

Altså jeg ville f.eks. give omkring 500 kr inkl. porto for den store, hvis den ser ud som ny. Hvad er det nyprisen er på den lille? Vil under alle omstændigheder give under halvpris, alt efter standen.

du kan få den lille model på nettet lige nu til 699.

http://www.legeakademiet.dk/pl/Legetøj_1_2_år_Vis_alle_varer_i_gruppe_90.aspx

Anmeld

26. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har fået af vide at der er forskel på de Wheely bug's man kan købe her i DK og UK.

Kvaliteten skulle være bedre på dem fra DK.

Jamen de orginale weelybugs er produceret i UK. -Og fx. de weelybug du kan købe i Salling er impoteret fra UK. hvor der også står ORGINAL under bunde, samt at de er produceret i UK.

Anmeld

26. oktober 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Jeg har lige fået den lille mariehøne ind af døren idag fra England. Pris 442 kr ialt

Hvor gammel er de når de kan bruge den???

Og hvad svarer str lille og stor til??

Knus

Anmeld

26. oktober 2010

3xM

- skriver:

Hvor henne?

kan ikke helt huske hvor, da vi var 4 tøser og ikke mig der stod for indkøbet, men kunne ihvertfald svare sig ifht.. at købe en ny i dk

Anmeld

26. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Rose <3 skriver:

Jamen de orginale weelybugs er produceret i UK. -Og fx. de weelybug du kan købe i Salling er impoteret fra UK. hvor der også står ORGINAL under bunde, samt at de er produceret i UK.

Det kan jeg ikke forstå. Jeg har en beskendt der har købt hendes i DK - der står ikke under bunden at den er produceret i UK, men i DK. Meget mystisk!

Anmeld

26. oktober 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Hvor gammel er de når de kan bruge den???

Og hvad svarer str lille og stor til??

Knus

Jeg mener, at der står at den lille er til den 1-1½ år og den store fra 2½ år..den er virkelig nuttet den lille

Anmeld

26. oktober 2010

Klumpe-dumpe

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Det kan jeg ikke forstå. Jeg har en beskendt der har købt hendes i DK - der står ikke under bunden at den er produceret i UK, men i DK. Meget mystisk!

Mangler ordet orginale så ikke også?

(og jeg vil ikke lyde som en dum gås hvor det hele SKAL være "mærkevare")

Der er mange "falske" weelybugs på market... -Også i UK. (og der læste jeg en artikel, at en del af disse faktisk var farlige pga. kvaliteten)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.