Har det underligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

A&F

Jeg har en cyklus på 28-29 dage, så jeg tester i starten af november for et sikre svar(hvis jeg ikke bliver for nysgerrig og tester inden).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

***S***

MaybeMe skriver:

Min er så kun på 31-32 dage. Men ja jeg tester ca. 14 dage efter ÆL. Tror der er størst chance der, for at få et rigtigt svar.

Okay, min har før været over 40-42 dage, såå har haft en del problemmer med mens og ÆL.. Men nu sku den gerne begynde og blive mere "Normal"  

Så må jeg jo prøven testen en gang i næste uge hvis mens ikke er kommet!!

Tak for svaret!

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Heide skriver:

Okay, min har før været over 40-42 dage, såå har haft en del problemmer med mens og ÆL.. Men nu sku den gerne begynde og blive mere "Normal"  

Så må jeg jo prøven testen en gang i næste uge hvis mens ikke er kommet!!

Tak for svaret!

Det var godt nok en lang cyklus. Må man spørge om hvad der blev gjort for at den skulle blive kortere?

Jamen det kunne jo være godt hvis vi nu er en masse der kan følges ad  for at vi får 2 streger ( hver ) i løbet af den næste uges tid

Anmeld

26. oktober 2010

A&F

26. oktober 2010

***S***

MaybeMe skriver:

Det var godt nok en lang cyklus. Må man spørge om hvad der blev gjort for at den skulle blive kortere?

Jamen det kunne jo være godt hvis vi nu er en masse der kan følges ad  for at vi får 2 streger ( hver ) i løbet af den næste uges tid

Jamen jeg stoppede med p-piller i sep. 09 og har siden prøvet at blive gravid! Jeg har haft en del problemmer med min mave i flere år.(forstoppelse osv.) Spiser nu en masse vitaminer som holder min mave, krop igang! og siden juli er min cyklus blevet mere og mere "normal"  Men det har været svært for mig at udregne min ÆL, pga. lang cyklus, så nu håber jeg det bliver nemmere!  

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Heide skriver:

Jamen jeg stoppede med p-piller i sep. 09 og har siden prøvet at blive gravid! Jeg har haft en del problemmer med min mave i flere år.(forstoppelse osv.) Spiser nu en masse vitaminer som holder min mave, krop igang! og siden juli er min cyklus blevet mere og mere "normal"  Men det har været svært for mig at udregne min ÆL, pga. lang cyklus, så nu håber jeg det bliver nemmere!  

Så har I da også været i gang i noget tid nu

Men godt at du er ved at få styr på det med ÆL. Håber virkeligt at den snart er der for jer! Det har I da fortjent.

Anmeld

26. oktober 2010

***S***

MaybeMe skriver:

Så har I da også været i gang i noget tid nu

Men godt at du er ved at få styr på det med ÆL. Håber virkeligt at den snart er der for jer! Det har I da fortjent.

Ja vi har så! Men vi tager det meget stille og roligt! Selvfølgelig ønsker vi det begge meget højt og det skal nok komme en dag!

Har lige læst at man skal dyrke sex 4 gange om ugen for at det lykkes gennemsnitparret at blive gravid! Såå vi må bare igang Piger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.