Har det underligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Pige1984

Jeg har siden ÆL haft mens agtige smerter men de sidder (Jeg ved ikke lige hvad det hedder, men der hvor der er hår )  og det føles ligesom om det strammer, det meget svært at beskrive og så gør det sommetider ondt lidt længer oppe mest i venstre sidde. Og det er 24 7.  Synes ikke jeg plejer at have det sådan.  Og jeg er oppustet. Og jeg har været meget træt, jeg kan sove rigtig længe. Og er mere tørstig end sulten. Og tisser lidt mere end jeg plejer.

Jeg havde ÆL den 17 okt. Og jeg skal have min mens i weekenden. Tog en test idag og den var negativ. Tror i der måske er en lille spire til os 

Håber der er nogen der kan hjælp, nogen der måske kan genkende det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

A&F

Nøøj hvor er det spændende, at se om der måske gemmer sig en lille overraskelse. Det kunne da godt være, at der venter jeg noget. Jeg havde ÆL den 16 oktober, og forventer også mens i weekenden(håber dog ikke). Har haft ondt i underlivet de sidste par dage, men ellers ikke de vilde symptomer. Det bliver spændende, at se om jeg måske også venter mig en overraskelse.

Anyway så krydser jeg fingre for os

Anmeld

26. oktober 2010

***S***

Håber der venter en lille overraskelse til jer begge!  

Jeg havde selv ÆL søndag d. 17 okt. og venter os min mens her i weekenden. Jeg har også siden min ÆL haft smerter i underlivet og ømme bryster de sidste par dage hvilket jeg ikke har prøvet før.. men jeg tog en test imorges og den var negativ..  Nu er der ikke andet end at vente!

Eller må vi jo bare prøve igen!!

Anmeld

26. oktober 2010

A&F

Tak skal du ha'.

Ligeledes krydser jeg fingre for, at du også venter dig en lille spire

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Hvor sjovt. Jeg (tror) jeg havde ÆL d. 18 Ihvertfald deromkring. Kan dog først teste tirsdag. Har en lidt længere cyklus.

Men lidt sjovt vi alle har haft ÆL så tæt på hinanden

Krydser for den er der hos os alle

Anmeld

26. oktober 2010

A&F

Haha ja, det er sku da sjovt , at vi lægger så tæt på hinanden.

Good luck to us all

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Så må I lige huske at updatere herinde, for at se om der er nogen ( selvfølgelig os alle ) der er hekdige

Anmeld

26. oktober 2010

***S***

Jeg har os en lang cyklus på ca. 36 dage.. men langt om længe fandt jeg endelig ud af hvornår jeg havde ÆL!  Tror os først det kan ses på test efter min. 14 dage eller hvad??

Held og lykke til alle!! 

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Heide skriver:

Jeg har os en lang cyklus på ca. 36 dage.. men langt om længe fandt jeg endelig ud af hvornår jeg havde ÆL!  Tror os først det kan ses på test efter min. 14 dage eller hvad??

Held og lykke til alle!! 

Min er så kun på 31-32 dage. Men ja jeg tester ca. 14 dage efter ÆL. Tror der er størst chance der, for at få et rigtigt svar.

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

MaybeMe skriver:

Min er så kun på 31-32 dage. Men ja jeg tester ca. 14 dage efter ÆL. Tror der er størst chance der, for at få et rigtigt svar.

Vrøvl... Mente 30-31 dage Så den er nok meget normal.

Og tak for  Heide. Og i lige måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.