Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Jeg håber bebsi bliver derinde lidt længere end Jeres drenge. Men det er bare godt at alt gik Jeres drenge godt!!
Jeg håber bebsi bliver derinde lidt længere end Jeres drenge. Men det er bare godt at alt gik Jeres drenge godt!!
Smiler jeps... de ville bare ud til moar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneH skriver: Tak, vi er i fuld gang, skal til scanning på torsdag på skejby og skal så begynde på indsprøjtninger derefter. det glæder jeg mig til
Tak, vi er i fuld gang, skal til scanning på torsdag på skejby og skal så begynde på indsprøjtninger derefter. det glæder jeg mig til
Hvor spændende!! Jeg håber alt ser ud som det skal, så I kan komme videre og tættere på målet!! Jeg føler mig stadig som en del af behandlingsgruppen, så du kan tro jeg håber og følger med Jer allesammen!! Jeg ville ønske I alle blev gravide LIGE NU!!
Hold op hvor dejligt, vi kommer til at følges ad
1000 tak for alle de dejlige positive beskeder!!! Glæder mig til at komme igang!!!! Knus til jer alle sammen!!!
kitty skriver: Hvor spændende!! Jeg håber alt ser ud som det skal, så I kan komme videre og tættere på målet!! Jeg føler mig stadig som en del af behandlingsgruppen, så du kan tro jeg håber og følger med Jer allesammen!! Jeg ville ønske I alle blev gravide LIGE NU!!
ønskebarn74 skriver: Hold op hvor dejligt, vi kommer til at følges ad
Ønsker jer alt held og lykke nu her!
Synes du har været igennem sådan en lang kamp efterhånden... kan huske at vi stod på testliste sammen i sin tid, så NU er det altså jeres tur til at opleve miraklet!
Krydser fingre for jer hele vejen
knus
Ej hvor er det bare dejligt for jer
Krydser så meget for at det er jeres tur nu
er det lang behandling du skal igang med??
Knus Lotte
ønskebarn74 skriver: Er ved at få mens, så imorgen kan jeg tilmelde mig behandling... Vores første ivf forsøg.... Det er bare så stort!!!
Er ved at få mens, så imorgen kan jeg tilmelde mig behandling... Vores første ivf forsøg.... Det er bare så stort!!!
Ih... Fantastisk. Krydser fingre for jer
Kh Agnete
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128