Weee... Bare så glad... Må bare dele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

HOLD OP HVOR VILDT!!! OG SÅ I FØRSTE HUG!!

Ja, det er helt vildt! Jeg må indrømme jeg føler jeg har overhalet mange i behandlingsgruppen indenom, fordi det gik så hurtigt. Men det var åbembart vores tur!

Jeg håber virkelig I snart får lov til at opleve den følelse det er, at teste positivt og vide, at barnet er på vej!! Vi ar vidst det i 10 dage, og kan stadig tænke "Ej, det er sgu løgn... Næh, den er god nok!"

Held og lykke søde! Er I sikre på at komme igang denne gang, eller kan i risikere at vente igen? Det håber jeg fan*me ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Er ved at få mens, så imorgen kan jeg tilmelde mig behandling... Vores første ivf forsøg.... Det er bare så stort!!!

åhh hvor er det bare en god nyhed søde super duper sejt

Anmeld

25. oktober 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Er ved at få mens, så imorgen kan jeg tilmelde mig behandling... Vores første ivf forsøg.... Det er bare så stort!!!

iihhhh. hvor er det dejligt for jer...

alt hvad jeg kan for at det lykkes for jer i første forsøg.

Anmeld

25. oktober 2010

Mullefisen2011

Spændende..  Held og lykke med det..
Krydser fingre for jer

Anmeld

25. oktober 2010

AnneH

kitty skriver:

5+3/5+4... Har ikke været til scanning på klinikken endnu, så de har ikke sat nogen termin. Jeg har sat den til 5+3 med termin 24. juni efter egne beregninger.. Skal scannes 09/11 og håber at det lille hjerte blinker!

Tillykke!!! Det er så skønt at læse om folks gode nyheder, giver fornyet håb

Anmeld

25. oktober 2010

twinboys

kitty skriver:

5+3/5+4... Har ikke været til scanning på klinikken endnu, så de har ikke sat nogen termin. Jeg har sat den til 5+3 med termin 24. juni efter egne beregninger.. Skal scannes 09/11 og håber at det lille hjerte blinker!

24. juni... det var også drengenes terminsdag men de ville altså ud den 11.marts i stedet for...

Held og lykke med graviditeten og endnu en gang tillykke

Majbritt

Anmeld

25. oktober 2010

twinboys

Pøj pøj til jer jeg krydser...

Anmeld

25. oktober 2010

otlitrom

AnneH skriver:

Tillykke!!! Det er så skønt at læse om folks gode nyheder, giver fornyet håb

Tak, Anne! Jeg husker godt at mit håb blev styrket ved gode nyheder fra andre, så jeg er glad for at "kunne hjælpe"..

Jeg håber snart det bliver Jeres tur!

Anmeld

25. oktober 2010

otlitrom

twinboys skriver:

24. juni... det var også drengenes terminsdag men de ville altså ud den 11.marts i stedet for...

Held og lykke med graviditeten og endnu en gang tillykke

Majbritt

Jeg håber bebsi bliver derinde lidt længere end Jeres drenge. Men det er bare godt at alt gik Jeres drenge godt!!

Anmeld

25. oktober 2010

AnneH

kitty skriver:

Tak, Anne! Jeg husker godt at mit håb blev styrket ved gode nyheder fra andre, så jeg er glad for at "kunne hjælpe"..

Jeg håber snart det bliver Jeres tur!

Tak, vi er i fuld gang, skal til scanning på torsdag på skejby og skal så begynde på indsprøjtninger derefter.

det glæder jeg mig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.