dagpleje og fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Vingummien

sarahb skriver:

ja det tænker jeg også, også fordi han holder fri den dag, jeg skal til jordemoder osv, så orker jeg ikk de også kommer.
Så heller gå en hyggelig tur derover om eftermiddagen og gi dem eftermiddags frugt/kage eller noget

Ja, hygge at have fri på sin fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

Hej Skønne Kvinder.

Nu er det sådan at Isaac bliver 2 på mandag. Hvordan gør i med fødselsdag og dagpleje. Inviterer i dem hjem, tager godter med derover eller hvordan foregår det...?

Håber i har masser af fantastiske inputs

Ja du ved jo Malucca var indlagt på sin fødselsdag og jeg selv, havde jo lige udskrevet mig selv..........

Nåh men da vi var ovenpå igen, fik Malucca grovboller, frugtpinde, kyllingedeller og kage med. og så hyggede de. (de var kun 2 børn på det tidspunkt)

-Vi bor jo laaaaaaaaaagt væk fra dpérn (8 km) så jeg synes det var bedre, at hun holdt det derude.

Men du kan jo også give Isaac, med dagen efter, så I hygger på mandag og så kan blive fejret på tirsdag på dp.?

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Rose <3 skriver:

Ja du ved jo Malucca var indlagt på sin fødselsdag og jeg selv, havde jo lige udskrevet mig selv..........

Nåh men da vi var ovenpå igen, fik Malucca grovboller, frugtpinde, kyllingedeller og kage med. og så hyggede de. (de var kun 2 børn på det tidspunkt)

-Vi bor jo laaaaaaaaaagt væk fra dpérn (8 km) så jeg synes det var bedre, at hun holdt det derude.

Men du kan jo også give Isaac, med dagen efter, så I hygger på mandag og så kan blive fejret på tirsdag på dp.?

ja det havde jeg også i tankerne, det ville nok være federe med en hel dag. Og de små kan jo godt blive pyldret når mor også er med derover..
Og en go ide med kyllinge frikadeller

Anmeld

25. oktober 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

ja det havde jeg også i tankerne, det ville nok være federe med en hel dag. Og de små kan jo godt blive pyldret når mor også er med derover..
Og en go ide med kyllinge frikadeller

Sådan bliver det i hvert fald fremover her.

At hun holder en anden dag med dpér/bh.

Kyllingedeller var så også drengen derude kunne spise dem, da han er muslim....

Anmeld

25. oktober 2010

twinboys

Hejsa jeg er selv dagplejer og når forældrene har taget fri for at fejre deres skønne guldklump, plejer vi dagplejebørnene og jeg komme på fødselsdagsbesøg---- Dvs så står familien for alt og det er dem der bestemmer menuen mv.

Jeg plejer at foreslå at vi får lidt frugt og bolle når vi kommer og så omkring kl. 10.45 får vi noget mad... evt. pindemadder, varm mad osv. så skifter jeg børnene og vi takker for en dejlig fødselsdagsfest...

Og ja så går turen hjem med børnene som trætte får en middagslur...

Synes også det er dejligt for mig og det enkelte barn at komme i deres hjem... Barnet elsker at vise og fortælle om sit hjem og værelse og jeg kan bruge det i forhold til at snakke om den seje lampe, seng barnet har eller sovebamsen... Det bliver mere personligt...

Majbritt

Anmeld

25. oktober 2010

Mor-til-asta-09

sarahb skriver:

Hej Skønne Kvinder.

Nu er det sådan at Isaac bliver 2 på mandag. Hvordan gør i med fødselsdag og dagpleje. Inviterer i dem hjem, tager godter med derover eller hvordan foregår det...?

Håber i har masser af fantastiske inputs

Hej og stort tillykke med de 2 år på Mandag

Da Asta blev 1 år inviterede vi DP + ungerne herhjem til formiddagsmad og middagsmad.. De kom kl. 9.30 hvor vi fik hjemmebagte boller og frugt, også legede vi med alt Asta`s legetøj og sang osv. Også kl.12 spiste vi pastaskruer med kødsovs, lige noget for alle de små.. de hyggede sig sådan.. kl.12.30 efter de havde fået en ren mås, gik DP hjem med ungerne, og Asta blev hos os.

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Rose <3 skriver:

Sådan bliver det i hvert fald fremover her.

At hun holder en anden dag med dpér/bh.

Kyllingedeller var så også drengen derude kunne spise dem, da han er muslim....

det passer jo også perfekt her, for det spiser vi også kun

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

twinboys skriver:

Hejsa jeg er selv dagplejer og når forældrene har taget fri for at fejre deres skønne guldklump, plejer vi dagplejebørnene og jeg komme på fødselsdagsbesøg---- Dvs så står familien for alt og det er dem der bestemmer menuen mv.

Jeg plejer at foreslå at vi får lidt frugt og bolle når vi kommer og så omkring kl. 10.45 får vi noget mad... evt. pindemadder, varm mad osv. så skifter jeg børnene og vi takker for en dejlig fødselsdagsfest...

Og ja så går turen hjem med børnene som trætte får en middagslur...

Synes også det er dejligt for mig og det enkelte barn at komme i deres hjem... Barnet elsker at vise og fortælle om sit hjem og værelse og jeg kan bruge det i forhold til at snakke om den seje lampe, seng barnet har eller sovebamsen... Det bliver mere personligt...

Majbritt

ihh hvor bliver jeg forvirret, for det lyder bare så dejligt når du beskriver det med at de kommer på besøg. Og at Isaac stolt vil vise hans hjem frem for ungerne. Nu er det kun den ene det bliver specielt for, da den anden i hans dagpleje er hans fætter
De kan ikke komme her på selve dagen da jeg skal til jordemoder.
Men kunne de så evt komme dagen efter?

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

forældre-til-Asta skriver:

Hej og stort tillykke med de 2 år på Mandag

Da Asta blev 1 år inviterede vi DP + ungerne herhjem til formiddagsmad og middagsmad.. De kom kl. 9.30 hvor vi fik hjemmebagte boller og frugt, også legede vi med alt Asta`s legetøj og sang osv. Også kl.12 spiste vi pastaskruer med kødsovs, lige noget for alle de små.. de hyggede sig sådan.. kl.12.30 efter de havde fået en ren mås, gik DP hjem med ungerne, og Asta blev hos os.

jamen det lyder jo også bare helt fantastisk Det synes jeg bestemt...

Anmeld

25. oktober 2010

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

det passer jo også perfekt her, for det spiser vi også kun

Lige præcis...

Spiser I kalkun? Her til aften lavede jeg nemlig nogle rigtige gode deller med halv kylling og halv kalkun med majs, revet gulerødder og persille der i... De var rigtige gode... Og Malucca spiste hele 3 stks. så hun synes hvis også de var gode.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.