dagpleje og fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.722 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

sarahb

Hej Skønne Kvinder.

Nu er det sådan at Isaac bliver 2 på mandag. Hvordan gør i med fødselsdag og dagpleje. Inviterer i dem hjem, tager godter med derover eller hvordan foregår det...?

Håber i har masser af fantastiske inputs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

trunte89

Hos Saras første dagplejemor kom vi til dem. Havde lavet nogle muffins vi tog med. Hos hendes 2. dagplejemor var de inviteret hjem ( blev dog ikke til noget pga sygdom. )

Tror det kommer meget an på dpmoren.

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

trunte89 skriver:

Hos Saras første dagplejemor kom vi til dem. Havde lavet nogle muffins vi tog med. Hos hendes 2. dagplejemor var de inviteret hjem ( blev dog ikke til noget pga sygdom. )

Tror det kommer meget an på dpmoren.

oki, det er fordi jeg gerne vil holde Isaac hjemme på hans fødselsdag, kunne man så evt gå derover en kort tur på selve dagen med en lille kage til eftermiddag eller noget andet..

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

der må da være andre der kan byde ind her.

Anmeld

25. oktober 2010

Vingummien

Nu går Emil i vuggestue, men han fik noget med derover. Sidste år var var det flødebolle og i år var det sådan nogle små kiks

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Da Julie havde fødselsdag, sagde jeg nej tak til at dagplejen skulle hjem til os, grundet nogle privat sager jeg ikke vil byde dagplejen at skulle se eller høre på... 

Da Julie kom i dagpleje den morgen, havde jeg sendt frugt med til deling med de andre.. Og det var et hit... 

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

MoarJ skriver:

Da Julie havde fødselsdag, sagde jeg nej tak til at dagplejen skulle hjem til os, grundet nogle privat sager jeg ikke vil byde dagplejen at skulle se eller høre på... 

Da Julie kom i dagpleje den morgen, havde jeg sendt frugt med til deling med de andre.. Og det var et hit... 

oki, super
Tusinde tak for svar..

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Tulipan skriver:

Nu går Emil i vuggestue, men han fik noget med derover. Sidste år var var det flødebolle og i år var det sådan nogle små kiks

ja det regner jeg også med det bliver, evt frugtspyd eller noget.

Anmeld

25. oktober 2010

Vingummien

sarahb skriver:

ja det regner jeg også med det bliver, evt frugtspyd eller noget.

Ja det kunne være lækkert for dem. Tror først Emil får dem med hjem når de er lidt ældre

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

Tulipan skriver:

Ja det kunne være lækkert for dem. Tror først Emil får dem med hjem når de er lidt ældre

ja det tænker jeg også, også fordi han holder fri den dag, jeg skal til jordemoder osv, så orker jeg ikk de også kommer.
Så heller gå en hyggelig tur derover om eftermiddagen og gi dem eftermiddags frugt/kage eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.