Lørdag d. 20 hos mig, hvem kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

KWL

Pigerne og jeg kommer - 3 stk.

Jeg vil gerne tage lidt snacks med: Frugt, rosiner, riskager, saltstænger m.m.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

msax

Malte og jeg kommer helt sikkert. Mille bliver nok hjemme da vi svømmer fra 9.30 til 10 og hun er helt bombet bagefter. Så hun kommer nok med farmand hjem og hygger og sover til middag mens Malte og jeg tager på "føjte" tur med tøserne...

Jeg har ikke lige overblik over hvad der mangler - så satser på der er en der fortæller mig hvad jeg skal have med...

SMIL fra Mette

Anmeld

25. oktober 2010

KWL

Hmm...gad vide om mine piger er lidt for gamle  

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

Jeg har lige talt sammen, vi bliver 17 i alt , så bliver der fuldt hus Jeg har altså ikke nok stole osv, men vi kan vel sidde på sofa osv også, mon ikke vi klarer os, det håber jeg i hvert fald. Det bliver vildt hyggeligt. I må meget gerne tage lidt med hver især, og lige melde tilbage, hvad I tager med. Indtil videre er der sørget for boller, kage, ost og frugt, så vi har jo egentlig det der skal til, men hvis der er noget, I har lyst til, så tag det endelig med. Jeg har tre højstole, som vi kan deles om til børnene, så klarer vi den nok

Anmeld

28. oktober 2010

Ida.

Kristinewl skriver:

Jeg satser på at komme så jeg har jo Annika med på 3 år og 3 mdr

Anmeld

28. oktober 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Jeg har lige talt sammen, vi bliver 17 i alt , så bliver der fuldt hus Jeg har altså ikke nok stole osv, men vi kan vel sidde på sofa osv også, mon ikke vi klarer os, det håber jeg i hvert fald. Det bliver vildt hyggeligt. I må meget gerne tage lidt med hver især, og lige melde tilbage, hvad I tager med. Indtil videre er der sørget for boller, kage, ost og frugt, så vi har jo egentlig det der skal til, men hvis der er noget, I har lyst til, så tag det endelig med. Jeg har tre højstole, som vi kan deles om til børnene, så klarer vi den nok

Skal jeg tage nogle klapstole med? Har også en ikea-højstol og en handysitt, hvis det er? Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal tage med?

Anmeld

28. oktober 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Skal jeg tage nogle klapstole med? Har også en ikea-højstol og en handysitt, hvis det er? Jeg ved ikke lige, hvad jeg skal tage med?

Vi bliver 7 voksne og 10 børn, så jeg har vist stole nok til vi voksene, og nogle af børnene kan jo sidde på almindelige stole, så bare en højstol ville da være fint, hvis du gider

Anmeld

28. oktober 2010

Ida.

Dictes mor skriver:

Vi bliver 7 voksne og 10 børn, så jeg har vist stole nok til vi voksene, og nogle af børnene kan jo sidde på almindelige stole, så bare en højstol ville da være fint, hvis du gider

Jep

Anmeld

28. oktober 2010

anna-jonas

Kristinewl skriver:

Måske skulle jeg tage Anna med alligevel...............hun er 4 år og 2 mdr. Mon ikke hun kan lege med Thea??

Knus Mette

Anmeld

28. oktober 2010

anna-jonas

Her er lige en liste over hvad man kan medbringe til sådan et træf:

Kaffe, the og mælk.

Boller, brød. ( Fie)

Frugt, rosiner, riskager og evt. gulerødder. (Kristine)

Saftevand og juice.

Ost og smør. ( Mette B)

Pålæg.

Kage. ( Camilla)

Som jeg forstår det, tager dem med rødt, de ting med som der står foran deres navn. Der kunne måske være en ekstra til at bage kage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.