Lørdag d. 20 hos mig, hvem kommer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Dictes mor

Det blev lidt uoverskueligt i den anden tråd, så jeg har lige lavet en ny. Det bliver en 20.november hos mig kl. 11 ca. I må meget gerne skrive, hvor mange I kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

MORJESPERSEN

Dictes mor skriver:

Det blev lidt uoverskueligt i den anden tråd, så jeg har lige lavet en ny. Det bliver en 20.november hos mig kl. 11 ca. I må meget gerne skrive, hvor mange I kommer

Hej

Pigerne og jeg vil meget gerne komme.... så vi er 3 stk

Anmeld

25. oktober 2010

Dictes mor

MORJESPERSEN skriver:

Hej

Pigerne og jeg vil meget gerne komme.... så vi er 3 stk

Ih hvor jeg glæder mig til at møde jer

Anmeld

25. oktober 2010

MORJESPERSEN

Dictes mor skriver:

Ih hvor jeg glæder mig til at møde jer

I lige måde..... skal vi tage noget med?? bager gerne boller

Anmeld

25. oktober 2010

Dictes mor

MORJESPERSEN skriver:

I lige måde..... skal vi tage noget med?? bager gerne boller

Det må du meget gerne. Jeg regner med også at bage lidt boller og måske en kage, men det ville være rart med flere boller, for det er så lækkert med hjemmebagte boller

Anmeld

25. oktober 2010

MORJESPERSEN

Dictes mor skriver:

Det må du meget gerne. Jeg regner med også at bage lidt boller og måske en kage, men det ville være rart med flere boller, for det er så lækkert med hjemmebagte boller

ja det er det, hvis du bager kage skal jeg nok bage boller.... jeg skal bare vide hvor mange der kommer

Anmeld

25. oktober 2010

Ida.

Jeg er indtil videre en måske'er....jeg tror godt det kan lade sig gøre, men tør ikke love noget helt sikkert! Men hvis vi kommer, tager jeg da begge pigerne med

Anmeld

25. oktober 2010

JustAnotherName

Øv, hvor ærgeligt at datoen er rykket to uger længere frem nu....
Den 20/11 fylder min (multi-handicappede) svigerinde 21 år.
Vi er ikke blevet inviteret til noget endnu, men må nok forvente at vi skal fejre hendes fødselsdag ....så duer det jo ikke, at jeg planlægger andre ting med børnene samme dag, da det sikkert ville skuffe svigermekanikken, hvis Bianca og Celina ikke kommer med. Så øv-øv, så må vi desværre hoppe fra igen

Den 21'ende skal jeg have mødregruppe på besøg. Så dén dag duer heller ikke..... Øv, øv, øv ....Jeg gad elelrs godt se Jer alle.

Men jeg håber I får en hyggelig dag - dog ikke  alt for hyggelig uden os

Anmeld

25. oktober 2010

Vingummien

Mig og Emil

Anmeld

25. oktober 2010

anna-jonas

Ida og jeg....................skal vi tage smør og ost med?? Muligvis kommer Anna med..............men kan også ske at hun skal have en hyggedag med farmand.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.