Alle de vitaminer?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Chalala85

Valle81 skriver:

Nej jeg har aldrig taget noget inden ved nogle af graviditeterne.

Er desværre også den største klovn til at huske at tage dem under............... men det er jo en anden snak:0)

Christina, om krydser for at det snart lykkedes for Jer:0)

Åhh tak

De er godt nok også svært at huske det synes jeg.. men gør da forsøget hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Chalala85

NatasjaL skriver:

Jeg blev gravid begge gange i første forsøg uden at spise nogle somhelst vitaminer :-)

ihh gid jeg havde det så let.. men ikke denne gang.. jo da jeg var på p-piller men ikke nu. kunne være man skulle på p-piller igen heh

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

AnneBJ skriver:

Fra vi startede med at prøve spiste jeg en folsyrepille og en multivitaminpille fra matas. Ikke noget der hed noget specielt. Det lykkedes efterr 4 forsøg, og jeg tror ikke det har en dyt med pillerne at gøre!

Hmm det tror jeg nu heller ikke.. men når man prøver og der ikke sker noget så griber man nok efter hvad som helst..

Anmeld

25. oktober 2010

NatasjaL

Chalala85 skriver:

ihh gid jeg havde det så let.. men ikke denne gang.. jo da jeg var på p-piller men ikke nu. kunne være man skulle på p-piller igen heh

Hehe ;-)

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

Sunflower skriver:

Jeg tror ikke det hjælper nogen som helst steder - gravid er jeg desværre ikke blevet af at tage dem

Jeg tror kun at de sørger for at jeg nu også har de rigtige vitaminer / mineraler og folinsyre NÅR der er gevinst... Men jeg har faktisk ikke spurgt. Jeg sagde bare "ja" og "amen" og strøg i kvickly

haha kan jeg godt forstå.. det er også sådan jeg har det

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

Malthes mor skriver:

Personligt tror jeg ikke på, at man bliver nemmere gravid ved at tage vitaminer, men de skader heller ikke.

Jeg tog dem i lang tid inden jeg blev gravid med nummer 2. Men der skete ikke noget. Jeg stoppede så med at tage dem, og istedet begyndte jeg først på zoneterapi i 2 mdr og derefter med akupunktur i 1 mdr. Og det satte gang i noget. Dagen effter min 30 års fødselsdag fandt jeg ud af at jeg ventede endnu en guldklump. Og så begyndte jeg med alle vitaminerne igen

Jeg tog gravitamin, ekstra folin, mutivitamin og  jern.

Zonetearpi? hjælper det og hvordan?!?!

Og dejligt det endelig lykkes

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Chalala85 skriver:

Hvor længe har du gjort det og hvor længe har i prøvet?

Har kun taget det i en måned... Er ikke lige den bedste til at huske sådan noget fra start... 

Vi ikke prøvet i så lang tid igen... Men et stykke tid vil jeg sige... 

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Har kun taget det i en måned... Er ikke lige den bedste til at huske sådan noget fra start... 

Vi ikke prøvet i så lang tid igen... Men et stykke tid vil jeg sige... 

Jeg er først lige begyndt på folsyre og vi har prøvet siden marts.. men er jo ikke så tålmodig

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Chalala85 skriver:

Zonetearpi? hjælper det og hvordan?!?!

Og dejligt det endelig lykkes

Det handlede om at få renset op i min krop. Så med zoneterapi, en god sund kost og motion. Det havde en super indvirkning på mig. Nærmere kan jeg ikke komme det. Men det var helt fantastisk og ligesom en rigtig gang massage, så er man også rigtig træt bagefter en gang zoneterapi. 

Kan varmt anbafales. Og sygesikringen danmark yder tilskud til det.

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

Malthes mor skriver:

Det handlede om at få renset op i min krop. Så med zoneterapi, en god sund kost og motion. Det havde en super indvirkning på mig. Nærmere kan jeg ikke komme det. Men det var helt fantastisk og ligesom en rigtig gang massage, så er man også rigtig træt bagefter en gang zoneterapi. 

Kan varmt anbafales. Og sygesikringen danmark yder tilskud til det.

Det tror jeg sørme jeg vil undersøge nærmere så, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.