Alle de vitaminer?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.683 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Chalala85

Tøser, jeg er en lille smule (meget) forvirret ang. de vitaminer man kan tage for at blive gravid eller i hvert faldet så man er dækket ind hvis man bliver gravid. Tror nu ikke lige der er en pille der gør at man bliver med rogn  desværre. Tager Folsyre pt.

Men hvad skal man tage?! Hvad har i taget?! Er der noget der er bedre end andet osv osv

Tror i, I blev gravide fordi i tog vitaminer og hvike!?

Total forvirrende indlæg.. i know bær over med mig i denne omgang

På forhånd tak for hjælpen girls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Mira0911

Jeg tager folsyre samt gravitamin.... 

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

MoarJ skriver:

Jeg tager folsyre samt gravitamin.... 

Hvor længe har du gjort det og hvor længe har i prøvet?

Anmeld

25. oktober 2010

Sunflower

Fertilitetslægen sagde til mig at jeg kun skal tage "LIVOL multi total gravid" så skulle jeg være dækket ind

Anmeld

25. oktober 2010

Chalala85

Sunflower skriver:

Fertilitetslægen sagde til mig at jeg kun skal tage "LIVOL multi total gravid" så skulle jeg være dækket ind

Ihh smart.. så er der ikke så meget at huske på. Kunne det også "hjælpe" på at blive gravid eller er det "kun" fordi du er i behandling?

Anmeld

25. oktober 2010

NatasjaL

Jeg blev gravid begge gange i første forsøg uden at spise nogle somhelst vitaminer :-)

Anmeld

25. oktober 2010

Valle81

Chalala85 skriver:

Tøser, jeg er en lille smule (meget) forvirret ang. de vitaminer man kan tage for at blive gravid eller i hvert faldet så man er dækket ind hvis man bliver gravid. Tror nu ikke lige der er en pille der gør at man bliver med rogn  desværre. Tager Folsyre pt.

Men hvad skal man tage?! Hvad har i taget?! Er der noget der er bedre end andet osv osv

Tror i, I blev gravide fordi i tog vitaminer og hvike!?

Total forvirrende indlæg.. i know bær over med mig i denne omgang

På forhånd tak for hjælpen girls

Nej jeg har aldrig taget noget inden ved nogle af graviditeterne.

Er desværre også den største klovn til at huske at tage dem under............... men det er jo en anden snak:0)

Christina, om krydser for at det snart lykkedes for Jer:0)

Anmeld

25. oktober 2010

AnneBJ

Fra vi startede med at prøve spiste jeg en folsyrepille og en multivitaminpille fra matas. Ikke noget der hed noget specielt. Det lykkedes efterr 4 forsøg, og jeg tror ikke det har en dyt med pillerne at gøre!

Anmeld

25. oktober 2010

Sunflower

Jeg tror ikke det hjælper nogen som helst steder - gravid er jeg desværre ikke blevet af at tage dem

Jeg tror kun at de sørger for at jeg nu også har de rigtige vitaminer / mineraler og folsyre NÅR der er gevinst... Men jeg har faktisk ikke spurgt. Jeg sagde bare "ja" og "amen" og strøg i kvickly

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Personligt tror jeg ikke på, at man bliver nemmere gravid ved at tage vitaminer, men de skader heller ikke.

Jeg tog dem i lang tid inden jeg blev gravid med nummer 2. Men der skete ikke noget. Jeg stoppede så med at tage dem, og istedet begyndte jeg først på zoneterapi i 2 mdr og derefter med akupunktur i 1 mdr. Og det satte gang i noget. Dagen effter min 30 års fødselsdag fandt jeg ud af at jeg ventede endnu en guldklump. Og så begyndte jeg med alle vitaminerne igen

Jeg tog gravitamin, ekstra folin, mutivitamin og  jern.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.