Med tandbørstningen har vi også ind imellem også problemer. Du skriver at det gik fint før, så kunne der ikke være tænder på vej? Når Viktor er ved at få tænder, skriger og vrider han sig os vildt, så de perioder bider vi skrigene i os og søger for at skiftes til at bærste, så det ikke går ud over den samme. For det gør sgu ondt helt ind i hjertet.
Maske har viktor ikke fået, men når vi har skulle give ham medicin har jeg brugt tid på at det skal forgå roligt. Puster ud engang, for man bliver jo selv nervøs for om det skal være med skrigerri igen og det kan de små jo også mærke. Her plejer det at hjælpe at sige til ham at nu skal han have midicin og at mor og far godt ved han ikke kan lide det, men vi gør det hurtigt. Jeg sætter ham så jeg kan holde ham hvis han begynder, men holder ham ikke fast før det er nødvendigt da han så begynder at skrige med det samme, det har hjulpet, til sidst åbnede han bare munden og tog i mod, selvom vi godt kunne se det ikke var rart. Men som de fleste skriver, skal man jo se om det kan blive en leg, selvom det er svært.
Det blev da et langt svar, hihi.
Anmeld