Leverpostej! 
Hver gang hun har fået leverpostej, har hun altid dagen efter kastet op af det, undtagen en enkelt gang...
Igår skulle hun passes hos et hold venner - hvor JEG glemte og sige at hun skal ikke have leverpostej, for hun bliver så syg af det...
Jeg ringede til dem på et tidspunkt, for at høre hvordan det gik med hende.. Det gik super godt og hun sad og spise LEVERPOSTEJSMADDER... Mor her fik et føl på tværs.... Sagde i tlf SHIT... Kammeraten sagde, "Hvad er der gal Dorthe"
Ja ser du, jeg har glemt at fortælle Jer at hun ikke skal have leverpostej, da hun kaster op af det... Hun spiste lystigt af det og der var ikke nogen reaktioner på det i løbet af dagen hos dem - og heller ikke da vi kom hjem med hende og skulle i seng...
Her til morgen hvor jeg havde gjort mig selv klar til at kunne komme afsted på aktiveringsstedet, skulle jeg give hende noget morgenmad...
Jeg satte hende i stolen og hun begyndte at hoste og sige bræklyde... Yirk... Hun spiste 3 skefulde af sin morgenmad og så begyndte hun at kaste op... Hun virkede nu også noget varm og temperaturen på hende og den sagde 38 lige ud...
Kontaktede de steder der nu skulle have besked på at jeg ikke kommer idag, og de synes nu det noget så mærkeligt at min tumling ikke kunne tåle leverpostej... Jeg tænkte... hmm.... Det er nu meget normalt at der er et eller andet ens barn ikke kan tåle...Eller hvert fald for mange børn...
Ja... Så mon ikke leverpostejen gør et eller andet i maven på hende så hun kaster op, og det er HVER gang hun har fået (Undtagen en enkelt gang)
Andre der har børn der kaster op hver gang det får et eller andet specielt pålæg eller andet?
Nu ligger hun og sover ligeså stille og sover til tegnefilm - og kan så vente på hun vågner næste gang til en omgang opkast, er selv ved at brække mig når jeg skal tørre det op... 
Anmeld