Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heppe heppe heppe heppe!!!
Håber sådan den er der denne gang! KNUS
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusinde gange held og lykke
Hvordan kan det være, I er i behandling? Hvis jeg må spørge? Har du PCO eller lignende? Har jeg nemlig selv, så tænkte det måske også var dét, der drillede jer?
Chewy skriver: Tusinde gange held og lykke Hvordan kan det være, I er i behandling? Hvis jeg må spørge? Har du PCO eller lignende? Har jeg nemlig selv, så tænkte det måske også var dét, der drillede jer?
Vi er uforklarelig barnløse. vi er begge sunde og raske. tror bare det er genene der ikk rigtig gider smete sammen :/
jeg hepper alt hvad jeg kan
Miia90 skriver: Kæresten er lige kørt over og aflevere sædcellerne, så de kan blive renstet op, jeg hente dem kl 10.45 og cykler så hen til gynækologen og for lagt dem op. håber sådan af 2forsøg med iui-h lykkes. vi har sexede fredag,lørdag,søndag, og for lagt sæd op idag mandag, så nu må vi vist være dækket ind. vi tager måske en tur til imorgen. også har vi vist gjort hva vi kunne for denne gang også skal der bare heppes
Kæresten er lige kørt over og aflevere sædcellerne, så de kan blive renstet op, jeg hente dem kl 10.45 og cykler så hen til gynækologen og for lagt dem op. håber sådan af 2forsøg med iui-h lykkes.
vi har sexede fredag,lørdag,søndag, og for lagt sæd op idag mandag, så nu må vi vist være dækket ind. vi tager måske en tur til imorgen. også har vi vist gjort hva vi kunne for denne gang
også skal der bare heppes
Ønsker jer al muligh held og lykke og for den er der denne gang!
Hepper alt hvad jeg kan søde
Hepper Hepper Det skal lykkes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128