update d 25.10-10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

Miia90

Kæresten er lige kørt over og aflevere sædcellerne, så de kan blive renstet op, jeg hente dem kl 10.45 og cykler så hen til gynækologen og for lagt dem op. håber sådan af 2forsøg med iui-h lykkes.

vi har sexede fredag,lørdag,søndag, og for lagt sæd op idag mandag, så nu må vi vist være dækket ind. vi tager måske en tur til imorgen. også har vi vist gjort hva vi kunne for denne gang

også skal der bare heppes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Sunflower

Jeg hepper på jer søde

Anmeld

25. oktober 2010

Miia90

Sunflower skriver:

Jeg hepper på jer søde

Tak søde. Ked af det ikk lykkes jer

Anmeld

25. oktober 2010

Amso

Hep hep.....!  

Anmeld

25. oktober 2010

Sunflower

Miia90 skriver:

Tak søde. Ked af det ikk lykkes jer

Det er jeg dælme også Men det skal ikke ødelægge denne tråd hvor en masse skal heppe på jer 

Anmeld

25. oktober 2010

Miia90

Sunflower skriver:

Det er jeg dælme også Men det skal ikke ødelægge denne tråd hvor en masse skal heppe på jer 

Anmeld

25. oktober 2010

Leonora

Miia90 skriver:

Kæresten er lige kørt over og aflevere sædcellerne, så de kan blive renstet op, jeg hente dem kl 10.45 og cykler så hen til gynækologen og for lagt dem op. håber sådan af 2forsøg med iui-h lykkes.

vi har sexede fredag,lørdag,søndag, og for lagt sæd op idag mandag, så nu må vi vist være dækket ind. vi tager måske en tur til imorgen. også har vi vist gjort hva vi kunne for denne gang

jeg hepper stort for at den er der denne gang

Anmeld

25. oktober 2010

miss freja

Miia90 skriver:

Hep hep hep - krydser fingre for at den er der

Anmeld

25. oktober 2010

Miia90

taaak fordi i heppe på mig

Nu er der blevet lagt sæd op så d. 7nov, kan jeg teste

Anmeld

25. oktober 2010

Shibby

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.