Hva gør jeg????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Må indrømme at jeg tænker lidt det samme, har aldrig meldt mig syg fra mit arbejde, medmindre jeg virkelig lå og havde så ondt, eller hostede så meget at jeg ville smitte alle andre omkring mig...

Så at melde mig syg fordi at jeg det ikke lige passer ind i min dag at arbejde, det har jeg slet ikke samvittighed til...

MEN jeg har så heller ikke fået barn endnu, og kan godt se at det må være svært at få hverdagen til at hænge sammen nogen gange med lange arbejdsdage.

Hvordan ka du ha en holdning til det når du ikk selv har børn? Man blir sgu da nødt til at få det til at hænge sammen. Hva er vigtigst? Job eller barn? Hos os er det barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Karina84

Anonym skriver:

Hvordan ka du ha en holdning til det når du ikk selv har børn? Man blir sgu da nødt til at få det til at hænge sammen. Hva er vigtigst? Job eller barn? Hos os er det barn.

Altså nu skrev jeg jo at jeg godt kunne forstå trådstarter  (dig?) og andre for den sags skyld, i samme situation. Det må sq være svært at få det hele til at hænge sammen. Jeg ved det bliver mig selv om 4 måneder der står med en lille samtidig med en uddannelse jeg skal klare mig igennem. Så for mig er det da helt klart baby der kommer først.

Men jeg syns også at hende jeg citerede havde fat i noget, omkring det at melde sig syg uden egentlig at være det. Så det var mere det jeg kommenterede, jeg ved ikke selv hvad jeg ville gøre hvis jeg stod i situationen, anden end hvordan jeg har det nu i forhold til min egen samvittighed over for en arbejdsgiver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.