Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold nu op hvor er han bare skøn
og rigtig dejlig hudfarve
Min yngste datter er fra sept 2010 så de er da næsten jævnalderende.. dog har Mai taget rimeligt godt på i vægt (2810g ved fødsel, nu 8 uger og 6 kg..!!!)
Kh Sofie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
3xM skriver: åh vil da godt indrømme jeg ALDRIG ville vælge det samme hvis jeg kunne vælge om, nok er kærlighed stor men at vænne sig til mor til 2 og lære en ny mand at kende inkl hormon ture mv. det er virkelig hårdt... og kan godt sidde med en flad følelse lidt for tit for tiden, men det går jo begge veje alt sammen. kommunikation må være nøglen, det mangler vi for tiden. He he jamen du for da lige 2 stks af den stolte storebror
åh vil da godt indrømme jeg ALDRIG ville vælge det samme hvis jeg kunne vælge om, nok er kærlighed stor men at vænne sig til mor til 2 og lære en ny mand at kende inkl hormon ture mv. det er virkelig hårdt...
og kan godt sidde med en flad følelse lidt for tit for tiden, men det går jo begge veje alt sammen. kommunikation må være nøglen, det mangler vi for tiden.
He he jamen du for da lige 2 stks af den stolte storebror
Skønne billeder af smukke drenge og smuk mor
Sofie skriver: Skønne billeder af smukke drenge og smuk mor
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128