Milas Kian 2 mdr imorgen billedspam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

3xM

lotchen skriver:

Ha ha, han har de bedste store øjne jeg længe har setHvor er han dog fin og du ser godt ud i din nybagte mor-status.

Håber det går godt (med det hele), har jo fulgt dig lidt på sidelinien gennem dine indlæg.

Knus

- men synes jeg manglede et billede af den store knægt!!??

åh vil da godt indrømme jeg ALDRIG ville vælge det samme hvis jeg kunne vælge om, nok er kærlighed stor men at vænne sig til mor til 2 og lære en ny mand at kende inkl hormon ture mv. det er virkelig hårdt...

og kan godt sidde med en flad følelse lidt for tit for tiden, men det går jo begge veje alt sammen. kommunikation må være nøglen, det mangler vi for tiden.

He he jamen du for da lige 2 stks af den stolte storebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

3xM

MoarJ skriver:

Hvor er han bare kær... 

tak

Anmeld

25. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariaogmarcus skriver:

han er rigtig lille, ca 3 kr og under 56 cm lang - så han må godt tage et tigerspring snart da

Nøøøj... At få lov at have en lille baby så længe... Vildt. Så er Frigg da en kæmpe i forhold til, selvom hun 'bare' er fuldstændig gennemsnitlig

Anmeld

25. oktober 2010

Bebsen

Hvor er han bare en lækker nullergøj!!

Hvad vejede han ved fødslen? Er helt jaloux, jeg fik ikke en baby, jeg fik et barn! Xander vejede 4120 ved fødslen og er nu op over de 6 kg :O

Anmeld

25. oktober 2010

3xM

Zafir skriver:

Nøøøj... At få lov at have en lille baby så længe... Vildt. Så er Frigg da en kæmpe i forhold til, selvom hun 'bare' er fuldstændig gennemsnitlig

ha ha ha ja det kan man da kalde fordel : at få lov at have en baby længe griner

Anmeld

25. oktober 2010

3xM

Bebsen skriver:

Hvor er han bare en lækker nullergøj!!

Hvad vejede han ved fødslen? Er helt jaloux, jeg fik ikke en baby, jeg fik et barn! Xander vejede 4120 ved fødslen og er nu op over de 6 kg :O

han vejede 2300 og tabte sig til 2200 inden for de første 12 timer, så han var bare lille mand da...

orv det var også iden helt anden skala du fik...

Anmeld

25. oktober 2010

klmf

mariaogmarcus skriver:

åh vil da godt indrømme jeg ALDRIG ville vælge det samme hvis jeg kunne vælge om, nok er kærlighed stor men at vænne sig til mor til 2 og lære en ny mand at kende inkl hormon ture mv. det er virkelig hårdt...

og kan godt sidde med en flad følelse lidt for tit for tiden, men det går jo begge veje alt sammen. kommunikation må være nøglen, det mangler vi for tiden.

He he jamen du for da lige 2 stks af den stolte storebror

Det er hårdt arbejde at blive mor! Og når der så er en guldklump mere at tage sig af + et nyt forhold... Bliver forpustet bare ved tanken. Men håber I er på rette vej, der er ikke noget ved at gå og være trist eller ked af det.

Iiiihhhh, han er altså også bare en lækkermås, de to kommer da vist til at ligne hinanden meget?? Men de ligner jo dig, så det er jo klart nok

Anmeld

25. oktober 2010

3xM

lotchen skriver:

Det er hårdt arbejde at blive mor! Og når der så er en guldklump mere at tage sig af + et nyt forhold... Bliver forpustet bare ved tanken. Men håber I er på rette vej, der er ikke noget ved at gå og være trist eller ked af det.

Iiiihhhh, han er altså også bare en lækkermås, de to kommer da vist til at ligne hinanden meget?? Men de ligner jo dig, så det er jo klart nok

håber og tror på hvis ikke vi skulle være sammen fordi skæbnen ville så var det slut nu, men er bestemt ikke nemt-indrømmet.

ha ha tak skal du have tjah indtil videre er Milas jo blåøjet endnu såerh men ellers er de som babyer snart 2 dråber vand utroligt nok

Anmeld

25. oktober 2010

klmf

mariaogmarcus skriver:

håber og tror på hvis ikke vi skulle være sammen fordi skæbnen ville så var det slut nu, men er bestemt ikke nemt-indrømmet.

ha ha tak skal du have tjah indtil videre er Milas jo blåøjet endnu såerh men ellers er de som babyer snart 2 dråber vand utroligt nok

Den kærlighed, den kærlighed Håber i hvert fald det går godt for jer... Det er hårdt nok at være nybagt mor uden at skulle bøvle med alt det oveni.

Anmeld

25. oktober 2010

3xM

lotchen skriver:

Den kærlighed, den kærlighed Håber i hvert fald det går godt for jer... Det er hårdt nok at være nybagt mor uden at skulle bøvle med alt det oveni.

hovedsagligt gør det, og det er vigtigst. Så må vi tage de små ting når de kommer. Sålænge de ikke er op over hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.