50 dage uden mens, men negativ g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Shibby

sikke en lortelæge! Når du allerede er gået så meget over tiden så forstår jeg ikke du skal vente 14 dage..!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Louisiana

paprika skriver:

Ja, det vil jeg også mene. Men de vil ikke undersøge mig før om en uge. 

Ja, jeg tænkte det samme, men det kan man ikke bare lige. Enten skal man betale for at skifte læge, eller også skal man flytte  

Betale for det?? Det har jeg aldrig hørt om, er det noget nyt??

Anmeld

25. oktober 2010

Pena

Louisiana28 skriver:

Jo den er go nok. 170 kr. Det er kun når man flytter det er gratis. Det er et gebyr for at lave sygesikringskortet.

Anmeld

25. oktober 2010

paprika

Shibby skriver:

sikke en lortelæge! Når du allerede er gået så meget over tiden så forstår jeg ikke du skal vente 14 dage..!!!

Præcis, men det forstår de ikke .. 

Systemet kan være noget lort, nogen gange

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

åh gud hvor dårligt!!! Hvis jeg var dig ville jeg gå ind til en anden læge i huset( hvis der er flere læger) eller skifte læge..........

Men lægen kan da ikke nægte at tjekke dig? Det er jo lidt mystisk....

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

Louisiana28 skriver:

ja det koster et nyt sundhedskort(eller hvad det nu hedder lige nu) når man skifter læge.... Tror det koster omkring 150 kr... :-) 

Anmeld

25. oktober 2010

Louisiana

Men hvis det ikke koster mere, så skift da læge! Spørg dine venner og din familie til råds om hvordan deres læger er, og så skift. Det havde jeg i hvert fald gjort! Det er under al kritik det dér.

Er der kun én læge hos din læge?? For ellers kan du jo bare bestille tid hoa en af de andre

Anmeld

25. oktober 2010

paprika

Louisiana28 skriver:

Men hvis det ikke koster mere, så skift da læge! Spørg dine venner og din familie til råds om hvordan deres læger er, og så skift. Det havde jeg i hvert fald gjort! Det er under al kritik det dér.

Er der kun én læge hos din læge?? For ellers kan du jo bare bestille tid hoa en af de andre

Ja der er kun en læge i huset.

Men jeg ringer til en anden læge. det andet kan ikke passe

Anmeld

25. oktober 2010

Maja88

paprika skriver:

ja, idag er det 50 dage siden sidste mens. Min cyklus ligger på 21 dage. Men g-testen bliver ved at vise negativ. 

I mandags ringede jeg til lægen, og de sagde jeg skulle ringe igen om 14 dage hvis ikke jeg får min mens. Altså imorgen er det om en uge jeg skal ringe. 

Hun vil hverken tage en HCG-blodprøve eller tjekke min livmoder for evt. graviditet.

Jeg har symptomer på graviditet.

KVALME - den er der bare HELE tiden

Hovedpine

Mens smerter i 30 dage ca.

Ømme bryster

Self. udeblevet mens - for 2. gang

Niven i underlivet

har du smidt p-pillerne for nyligt.....????

Min mens udeblev også i over 2 måneder da jeg smed dem og lige pludselig en dag så kom den

Anmeld

25. oktober 2010

paprika

Maja88 skriver:

har du smidt p-pillerne for nyligt.....????

Min mens udeblev også i over 2 måneder da jeg smed dem og lige pludselig en dag så kom den

ja men har haft mens 2 gange siden jeg smed em

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.