50 dage uden mens, men negativ g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.640 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

paprika

ja, idag er det 50 dage siden sidste mens. Min cyklus ligger på 21 dage. Men g-testen bliver ved at vise negativ. 

I mandags ringede jeg til lægen, og de sagde jeg skulle ringe igen om 14 dage hvis ikke jeg får min mens. Altså imorgen er det om en uge jeg skal ringe. 

Hun vil hverken tage en HCG-blodprøve eller tjekke min livmoder for evt. graviditet.

Jeg har symptomer på graviditet.

KVALME - den er der bare HELE tiden

Hovedpine

Mens smerter i 30 dage ca.

Ømme bryster

Self. udeblevet mens - for 2. gang

Niven i underlivet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

AA10

paprika skriver:

ja, idag er det 50 dage siden sidste mens. Min cyklus ligger på 21 dage. Men g-testen bliver ved at vise negativ. 

I mandags ringede jeg til lægen, og de sagde jeg skulle ringe igen om 14 dage hvis ikke jeg får min mens. Altså imorgen er det om en uge jeg skal ringe. 

Hun vil hverken tage en HCG-blodprøve eller tjekke min livmoder for evt. graviditet.

Hovedpine

Ømme bryster

Niven i underlivet

det er da for sygt at din læge ikke vil se dig 50 dage vildt.... tyder da på noget ikke er som det skal være....

Anmeld

24. oktober 2010

Louisiana

paprika skriver:

Hovedpine

Ømme bryster

Niven i underlivet

Du har altså krav på, at blive undersøgt! Forstår slet ikke, at din læge ikke vil undersøge dig! Jeg tror jeg havde skiftet læge omgående..!!

Anmeld

24. oktober 2010

paprika

AA10 skriver:

det er da for sygt at din læge ikke vil se dig 50 dage vildt.... tyder da på noget ikke er som det skal være....

Ja meget.

Men det kan være en graviditet.

Min søster der har 3 piger, kunne først stå med en positiv test i hånden da hun var 3-4  mdr henne

Anmeld

24. oktober 2010

paprika

Louisiana28 skriver:

Du har altså krav på, at blive undersøgt! Forstår slet ikke, at din læge ikke vil undersøge dig! Jeg tror jeg havde skiftet læge omgående..!!

Ja, det vil jeg også mene. Men de vil ikke undersøge mig før om en uge. 

Ja, jeg tænkte det samme, men det kan man ikke bare lige. Enten skal man betale for at skifte læge, eller også skal man flytte  

Anmeld

24. oktober 2010

A&F

Sikke dog en dum læge! Synes du skal ringe igen og få en tid omgående!

Anmeld

24. oktober 2010

AA10

paprika skriver:

Ja meget.

Men det kan være en graviditet.

Min søster der har 3 piger, kunne først stå med en positiv test i hånden da hun var 3-4  mdr henne

ok vildt... jamen jeg  da for dig... men kan du evt ikke ringe til en vagtlæge og sige at du konstant har kvalme og ikke kan holde det mere ud så kan det være at han/hun vil tjek dig...?

Anmeld

24. oktober 2010

paprika

A&F skriver:

Sikke dog en dum læge! Synes du skal ringe igen og få en tid omgående!

Jeg vil prøve, men er ikke sikker på at det nytter noget.

Anmeld

24. oktober 2010

paprika

AA10 skriver:

ok vildt... jamen jeg  da for dig... men kan du evt ikke ringe til en vagtlæge og sige at du konstant har kvalme og ikke kan holde det mere ud så kan det være at han/hun vil tjek dig...?

Tak

Det var da en god ide, du kom med (: 

Men tror jeg ringer til lægen igen imorgen, og hvis ikke de vil se mig, så ringer jeg til vagt lægen

Anmeld

24. oktober 2010

Mira0911

paprika skriver:

Hovedpine

Ømme bryster

Niven i underlivet

Må da nok sige det er en noget sløv og doven læge du har dig... 

Hun skal tage dig ind og tjekke dig.... Synes godt nok du skal ringe til lægen imorgen og så en tid i løbet af ugen... Du kan ikke gå og vente... 

Hvis jeg var dig, ringede jeg til lægen og fik en tid om lægen vil det eller ej... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.