Tænder - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.737 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Liljesilas

Hejsa

Jeg har en dreng på 4 måneder, som er begyndt at proppe alt i munden, savle rigtig meget og være lidt pyldret. Jeg har en ide om at det er fordi der er tænder på vej, men er det for tideligt? Han propper ting i siderne, derfor tænker jeg at det muligvis er der de er på vej.. Hvor får babyer typisk deres første tænder?

Hilsen Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

hc=k

Min dreng var 8 måneder

Anmeld

24. oktober 2010

saxa

Min datter var 3mdr da de 2 første tænder tittede frem...

Anmeld

24. oktober 2010

Liljesilas

saxi skriver:

Min datter var 3mdr da de 2 første tænder tittede frem...

Dejligt, så er det nok ikke bare mig der er galt på den. Hvor kommer de første tænder ofte?

Anmeld

24. oktober 2010

saxa

mayapigen skriver:

Dejligt, så er det nok ikke bare mig der er galt på den. Hvor kommer de første tænder ofte?

De øverste fortænderne kommer oftest først - men dermed ikke som garanti at det altid er de første til at melde sin ankomst..

Anmeld

24. oktober 2010

forår

min datter er lidt over 11 mdr og har ikke en eneste

tand endnu

Anmeld

24. oktober 2010

Malthes mor

Min lille dreng på 10 mdr. fik ret hurtig 6 tænder - 2 i undermunden 4 i overmunden da han var 5 mdr, men efterfølgende har han ikke fået flere bisser.

Anmeld

24. oktober 2010

SHERO

Min søn begyndte også at savle helt vildt en overgang, men der kom ingen tænder...

Nu er han 9 måneder og de er så småt på vej.. :-) de 2 fortænder i undermunden er næsten brudt igennem :-)

Anmeld

24. oktober 2010

Liljesilas

forår skriver:

min datter er lidt over 11 mdr og har ikke en eneste

tand endnu

Hold da op, det er virkelig forskelligt hvor gamle de er så

Anmeld

24. oktober 2010

Malene84

mayapigen skriver:

Hejsa

Jeg har en dreng på 4 måneder, som er begyndt at proppe alt i munden, savle rigtig meget og være lidt pyldret. Jeg har en ide om at det er fordi der er tænder på vej, men er det for tideligt? Han propper ting i siderne, derfor tænker jeg at det muligvis er der de er på vej.. Hvor får babyer typisk deres første tænder?

Hilsen Maya

Mine drenge er 5 måneder - og Villads har fået 2 tænder, men Tristan har ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.