Din drømme vogn (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

bøgelund

Baagøe skriver:

Jeg har en magen til bare i farven Platina

er den så ligeså lækker som den ser ud? syns bare jeg høre en del dårligt om emmaljunga, så bliver har da været i tvivl om det er det rigtige valg.. 

jeg kan slet ikke vente med at få den hjem. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

Pige2009

bøgelund1 skriver:

er den så ligeså lækker som den ser ud? syns bare jeg høre en del dårligt om emmaljunga, så bliver har da været i tvivl om det er det rigtige valg.. 

jeg kan slet ikke vente med at få den hjem. 

Jeg er super glad for min, da den er nem og handy at komme rundt med. Derudover er den nem at smide ind i bilen

Anmeld

27. oktober 2010

A.

LC skriver:

Jeg drømmer for tiden om en en rød kombivogn fra BabyActive hvis der kommer en baby nr. 2, bare for ikke at have en helt almindelig sort eller hvid. Synes babyactive laver nogle vogne i rigtig mange fede mønstre og farver. Lidt anderledes men også super praktiske.... Og så har den sving hjul:-)

Har en Brio nu, og synes den er ualmindelig dårlig, så den gider jeg helt sikker ikke bruge igen.

Jet babyactive

ja baby active er fede vi har selv en fra rally edition og folk har kigget godt efter da vi gik på gaden med den

Anmeld

27. oktober 2010

bøgelund

Baagøe skriver:

Jeg er super glad for min, da den er nem og handy at komme rundt med. Derudover er den nem at smide ind i bilen

også i en uhandy bil? frygter lidt at jeg kommer til at skille den i tusind stykker hver gang..  

Anmeld

27. oktober 2010

millesofie

ja jeg er jo en pige med dyre drømme men jeg kunne allerbest tænke mig denne super flotte vogn (Wiegen Stroller)men det er en mega dyr vogn og kan ikke engang købes endnu så næst beste vogn var en stokke xplory og den er altså også rigtig fed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

bøgelund1 skriver:

også i en uhandy bil? frygter lidt at jeg kommer til at skille den i tusind stykker hver gang..  

Jeg kører i en lille Renault Clio og lægger blot halvdelen af bagsædet ned. Ind med det sammenslåede stel først og selve barnevogskassen bagefter. Jeg behøver ikke engang at tage hjulene af

Anmeld

14. november 2010

Pigent

Fisenberg skriver:

ja jeg er jo en pige med dyre drømme men jeg kunne allerbest tænke mig denne super flotte vogn (Wiegen Stroller)men det er en mega dyr vogn og kan ikke engang købes endnu så næst beste vogn var en stokke xplory og den er altså også rigtig fed

Sjov vogn den der Wiegen Stroller.

Anmeld

14. november 2010

Vidunderligeunger

saxi skriver:

Denne her havde jeg sparet op til, til lillemandens ankomst.. Den matcher nemlig vores klapvogn.. Cremefarvet letherette... I looove it.. Men blev sq for nærig da det kom til stykket og egentlig var det også lidt frås, da vi har en der er som ny..

det er min barnevogn - og eeelsker den skal også ha den i klapvogn

Anmeld

14. november 2010

Pigent

BlyViol skriver:

det er min barnevogn - og eeelsker den skal også ha den i klapvogn

Den ser også rigtig lækker ud(:

Anmeld

14. november 2010

Sakris

Vi har købt en "Aston" kombivogn i en mørk olivengrøn til vores lille prinsesse. Vi ville bare have en kombivogn! På stellet kan der både monteres barnevognsdel, klapvognsdel og autostol og der medfølger pusletaske, og parasol med, der alt sammen matcher! 

Vi har ikke rigtig været ude og kigge på så mange. Kan ret godt lidt Stokke Epoxy, men synes lige den var en anelse for krydret til vores budget. Så vi tog en lav-budget udgave. Glæder mig til at komme ud og køre med den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.