Din drømme vogn (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Pigent

Smukke vogne(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Barnepigen skriver:

Hej (:

Jeg har ikke nogle børn og skal først have om 5-6 år.
Men jeg har da en drømme vogn.

Må jeg se jeres drømme vogn? (Barnevogn,Kombivogn eller Klapvogn)

Have en god søndag allesammen Knus fra Barnepigen

helt klart at skal vi have en mere skal det være en:

Emmaljunga Charleston på UniQ stel.

Den er da bare for fed...

Vi har selv en emmaljunga cerox 360' klapvogn, lige så lækker som da den var ny...

Anmeld

26. oktober 2010

henh01

Jeg har denne Kombi vogn og glæder mig meget til lillemandens ankomst så vi kan komme ud at trille..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Mutti2B

Selvom jeg ikke er gravid endnu har jeg da en drømmevogn

Teutonia Monsun S

Anmeld

26. oktober 2010

kettner

Godaften tøser

Jeg har en søn på 4 måneder, og havde en Brio Simo, og jeg kan ikk forslå det, jeg har kun haft problemer med den, a den gik i stykker i stellet, og begyndte og hælde ned a ved håndtaget ell styret ell hva man nu vil kalde det..

Min veninde havde en brio sport, der gjord det samme.. !

Har nu købt en Emmaljunga klapvogn, og det er det bedste køb ever ! , hvis jeg havde vidst det med Brio'en havde jeg aldrig købt den.

Anmeld

26. oktober 2010

Mig med maven

motterhea skriver:

Jeg kunne vildt godt tænke mig denne vindunderlige vogn..

Ellers en hvid odder som jeg selv lå i dengang !

Jamen der har vi jo min drømme vogn også! Jeg er så glad for den. Den er bare så rar at gå med, godt med plads til baby, stor lift, og endnu større barnevogns kasse! Den er hamrende nem at skille ad og samle igen!!!

Kan ikke lige på billedet se om den er i læder, men det er vores, det er bare helt i orden, nu hvor baby selv sidder og fedter med en frugt eller lign, så er den så nem at tørre af, og holde pæn. Når vi skal have nummer to, skal vi have en magen til!

Anmeld

27. oktober 2010

Mortilxx

Min drømme barnevogn er helt klart en odder med x-dream stel, da den kan være i næsten alle biler Og den er sørme også købt...

Anmeld

27. oktober 2010

sarahb

Dette er vores, vi brugte til storebror, en emmaljunga. Og den skal også bruges når vi er ude med lillebror.
Når de begge skal med længere tid har vi valgt denne søskende vogn.
En first wheels citytwin.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

lulleh

bagaboo kombi. hedder min vogn.
- også helt klart min drømmevogn.

Anmeld

27. oktober 2010

motterhea

Mig med maven skriver:

Jamen der har vi jo min drømme vogn også! Jeg er så glad for den. Den er bare så rar at gå med, godt med plads til baby, stor lift, og endnu større barnevogns kasse! Den er hamrende nem at skille ad og samle igen!!!

Kan ikke lige på billedet se om den er i læder, men det er vores, det er bare helt i orden, nu hvor baby selv sidder og fedter med en frugt eller lign, så er den så nem at tørre af, og holde pæn. Når vi skal have nummer to, skal vi have en magen til!

Den er så nem at gøre ren!!.. men stoffet i selve barnevognskassen er lidt tricky o:

Der er godt nok ikke mange der har den model, den er også lidt pricy :b mange har den der ligner at den har stået i et rum med rygere i et par år ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.