fik kørt en CTG scanning, og lagt en stikpille op kl. 10, da sygepl. ikke kunne nå min livmodermund! (havde ellers håbet på at at de kunne prikke vandet, men den var ligesom lukket ved at hun ikke kunne "nå").
fik hurtigt nogle veer der gjorde lidt nas, mens jeg var på hospitalet, men det hjalp da jeg fik lov at komme af med urinen efter 1 time, så gik det bedre.
her til eftermiddag har jeg veer engang imellem (måske kun kraftige plukkeveer) Sygepl. sagde dog også at hvis der skete noget, så ville det nok først være iaften. ellers har jeg en tid imorgen tidlig til at få endnu en stikpille....og så igen imorgen aften.
fik ellers lige et chok på svangregangen, da sygpl. sagde hun kunne se jeg havde ringet forleden nat (hvor veerne gik igang, men gik i sig selv efter 2-3 timer) hun spurgte, hvad jeg så lavede her idag, der var åbenbart blevet skrevet at det var en undersøgelse mhp igangsættelse....(det var den samtale og undersøgelse jeg havde for næsten 2 uger siden) Så der var jeg ved at blive hys!!! Synes nærmest kun jeg har erfaring med halvsure sygepl. på svangregangen, temmelig trist, når man kommer der mega ydmyg, og ik kan gøre en skid ved det.men hun blødte da op da vi skulle til at hjem...
hilsner fra Kristina.
Anmeld