igangsættelse, erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

NoName

Vandet gik onsdag ved 13 tiden, men jeg fik ingen veer.

Blev sat i gang på FG med drop torsdag kl 17.30

jeg fødte kl 21.38 torsdag aften...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

kristinaS

hej,

tak for svar, jeg må se hvad de gør og hvad der sker. det er bare en underlig følelse, ved ikke OM det vil gå igang, og er nervøs for hvad jeg skal igennem inden.

puha er rimelig nervøs.....

hilsner fra

Kristina, idag 40+0

Anmeld

25. oktober 2010

morx4

ved ikke om du har mulighed for at læse dette men prøver alligevel.

jeg blev sat igang ved min 3. fødsel, det var lidt af et skrit at tage da du jo ikke har så meget at skulle have sagt som ved en  naturlig fødsel, men lægerne og s.p. ved jo hvad de gør, jeg fik stor succes ved at fortælle dem om mine bekymringer, og så øve lidt på 'indisk fødestilling'. samtalerne gjore at jeg følte mig bedre taget af på fødegangen, den indiske fødestiling gjorde at fødselen selv gik hurtigt. -den kan jeg varmt anbefale!!

pøj-pøj

Anmeld

25. oktober 2010

kristinaS

fik kørt en CTG scanning, og lagt en stikpille op kl. 10, da sygepl. ikke kunne nå min livmodermund! (havde ellers håbet på at at de kunne prikke vandet, men den var ligesom lukket ved at hun ikke kunne "nå").

fik hurtigt nogle veer der gjorde lidt nas, mens jeg var på hospitalet, men det hjalp da jeg fik lov at komme af med urinen efter 1 time, så gik det bedre.

her til eftermiddag har jeg veer engang imellem (måske kun kraftige plukkeveer) Sygepl. sagde dog også at hvis der skete noget, så ville det nok først være iaften. ellers har jeg en tid imorgen tidlig til at få endnu en stikpille....og så igen imorgen aften.

fik ellers lige et chok på svangregangen, da sygpl. sagde hun kunne se jeg havde ringet forleden nat (hvor veerne gik igang, men gik i sig selv efter 2-3 timer) hun spurgte, hvad jeg så lavede her idag, der var åbenbart blevet skrevet at det var en undersøgelse mhp igangsættelse....(det var den samtale og undersøgelse jeg havde for næsten 2 uger siden) Så der  var jeg ved at blive hys!!! Synes nærmest kun jeg har erfaring med halvsure sygepl. på svangregangen, temmelig trist, når man kommer der mega ydmyg, og ik kan gøre en skid ved det.men hun blødte da op da vi skulle til at hjem...

hilsner fra Kristina.

Anmeld

25. oktober 2010

silden85

kristinaS skriver:

fik kørt en CTG scanning, og lagt en stikpille op kl. 10, da sygepl. ikke kunne nå min livmodermund! (havde ellers håbet på at at de kunne prikke vandet, men den var ligesom lukket ved at hun ikke kunne "nå").

fik hurtigt nogle veer der gjorde lidt nas, mens jeg var på hospitalet, men det hjalp da jeg fik lov at komme af med urinen efter 1 time, så gik det bedre.

her til eftermiddag har jeg veer engang imellem (måske kun kraftige plukkeveer) Sygepl. sagde dog også at hvis der skete noget, så ville det nok først være iaften. ellers har jeg en tid imorgen tidlig til at få endnu en stikpille....og så igen imorgen aften.

fik ellers lige et chok på svangregangen, da sygpl. sagde hun kunne se jeg havde ringet forleden nat (hvor veerne gik igang, men gik i sig selv efter 2-3 timer) hun spurgte, hvad jeg så lavede her idag, der var åbenbart blevet skrevet at det var en undersøgelse mhp igangsættelse....(det var den samtale og undersøgelse jeg havde for næsten 2 uger siden) Så der  var jeg ved at blive hys!!! Synes nærmest kun jeg har erfaring med halvsure sygepl. på svangregangen, temmelig trist, når man kommer der mega ydmyg, og ik kan gøre en skid ved det.men hun blødte da op da vi skulle til at hjem...

hilsner fra Kristina.

hvordan går det?

Anmeld

25. oktober 2010

Low

Jeg blev sat igang første gang da jeg var 42+0. Fik lagt en pille op kl 8 om morgnen og så skulle jeg komme tilbage efter 4 timer og jeg kom tilbage 4 timer efter. De kunne se at der var lidt veer så hun ville ikke ligge flere piller op så jeg skulle komme igen dagen efter kl 8 om morgnen og det gjorde jeg sp og der var jeg så 42+1. Jeg havde haft veer som gik i sig selv om natten. Hun lagde en pille op og jeg skulle komme tilbage igen efter 4 timer igen igen og det gjorde jeg så. De lagde så piller op igen igen igen igen. Jeg skulle så komme tilbage dagen efter kl 8 hvis der ikke var sket noget. Jeg kom ind til den lidt i 12 om natten da jeg ikke kunne klare veerne. Næste dag fødte jeg da jeg var 42+2 kl 16.46. De blev nød til at give mig ve-drop for mine veer var slet ikke ens.

Hvordan går det med dig nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.