Lilla prinsesseslot med lys (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Nemesis

propogberta skriver:

Nej det er det bestemt heller ik så jeg håber oz det er nok med denne ene operation !

Nej det er bare en lys dej lige som drømmekagebunden !

Nej lige denne gang havde jeg ikke tomme køkkenruller så der købte jeg en billig pakke og så morede mine tøser sig ellers gevaldigt med at tømme dem

hahahaahahah jeg kan lige se det for mig! 

Der kan ellers være rigtig meget papir i sådan en rulle 

Jamen så vil jeg da prøve at putte sådan nogle hakkede hasselnødder i noget af dejen. Skal nemlig (forsøge) at lave ridderborg i denne uge og vil bruge drømmekagebunde.

Håber du nu kan sidde med benene oppe og slappe lidt af.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Malli

Wauw den er flot, du er virkelig dygtig... jeg har selv kastet mig ud i kageprojektet sidste uge. Er godt tilfreds med det jeg fik lavet. fik dog ikke pyntet den, kun indfarvet mmf'en. Jeg ville ikke sætte for store forventninger til mig selv, og så blive skuffet 

De tårne du har lavet, har du bare rullet mmf, omkring dem - og så står de bare til pynt?   og hvordan får du tagene så perfekte spidse?

Er virkelig imponeret,  mon jeg nogensinde når så langt i mit kageprojekt.. hihi

Anmeld

24. oktober 2010

JulieE

Wauw... Hvor er det flot!! Er vildt imponeret over du har fremtryllet det emd nyopreret knæ og en donjoy skinne på (går udfra dte er spådan en du har på )

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

Fuck, hvor er den flot!

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

Malli skriver:

Wauw den er flot, du er virkelig dygtig... jeg har selv kastet mig ud i kageprojektet sidste uge. Er godt tilfreds med det jeg fik lavet. fik dog ikke pyntet den, kun indfarvet mmf'en. Jeg ville ikke sætte for store forventninger til mig selv, og så blive skuffet 

De tårne du har lavet, har du bare rullet mmf, omkring dem - og så står de bare til pynt?   og hvordan får du tagene så perfekte spidse?

Er virkelig imponeret,  mon jeg nogensinde når så langt i mit kageprojekt.. hihi

Tak ska du ha

Tagene er skåret ud og samlet som et kræmmerhus og så ska det bare tørre godt

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

JulieE skriver:

Wauw... Hvor er det flot!! Er vildt imponeret over du har fremtryllet det emd nyopreret knæ og en donjoy skinne på (går udfra dte er spådan en du har på )

Tak ska du ha ! Jeps det er en donjoyskinne jeg er blevet "pyntet" med for gud ved hvilken gang...men tænkte der nok ik var så mange der vidste hvad det var

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

Baagøe skriver:

Fuck, hvor er den flot!

Tak

Anmeld

24. oktober 2010

JulieE

propogberta skriver:

Tak ska du ha ! Jeps det er en donjoyskinne jeg er blevet "pyntet" med for gud ved hvilken gang...men tænkte der nok ik var så mange der vidste hvad det var

Nej, man skal nok have haft nærkontakt med sådan en for at vide hvad det er  Håber du snart slipper af med den igen!!

Anmeld

24. oktober 2010

Siljesmor

Virkelig flot  Sådan en vil min datter have til sin fødselsdag

Anmeld

24. oktober 2010

birgitte

propogberta skriver:

Prinsesseslot til Emilie. Der skulle være lys på for dem elsker hun at puste ud ! Kagen består af 2 drømmekagebunde, 1 nøddebund, hindbærmousse og tobleronecreme ! Kagen er ikke så avanceret for jeg blev akut opereret i knæet i mandags. Jeg har en låst skinne på fra lår til ankel og hat stadig meget ondt så det var lidt en kamp at få den lavet !  

den er da rigtig sød på trods af din skade... god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.