Lilla prinsesseslot med lys (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

propogberta

Kamelia skriver:

Sååå smukt, hvordan laver du tårnene??

Kamelia

Tak

Tårnene er bygget op omkring tomme køkkenruller og så har jeg lavet tagene så man kan tage dem af og fylde slik i tårnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

slettet_7530

Shit den er flot, havd står sådan en kage i hvis du skulle lave den til andre?? og hvor i landet bor du??

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

som altid super flot. Hvordan laver du din nøddebund??

God bedring med knæet, hvad har du dog lavet??

:-) Sisse

Tak for det

Nøddebund er lavet af en alm. lys kagebundsdej hvor jeg har kommet malede hasselnødder i ...det er super lækkert !

Jeg har flækket min minisk for 3. gang + at jeg havde rykket den ud af leddet. Så jeg har fået sømmet den + syet den fast i leddet og så kan de sige ved en scanning om en uge om operationen er lykkedes ellers ska jeg opereres igen og ha minisken fjernet  

Anmeld

24. oktober 2010

Dot D

Hvor er den bare flot Du er nu ret sej til de der slotte Og god bering med knæet

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

albertesmor skriver:

Shit den er flot, havd står sådan en kage i hvis du skulle lave den til andre?? og hvor i landet bor du??

Tak ska du ha ! Jeg er fra Nørresundby i Nordjylland

Anmeld

24. oktober 2010

slettet_7530

propogberta skriver:

Tak ska du ha ! Jeg er fra Nørresundby i Nordjylland

Nå det var sørme ærgeligt.

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

Dot D skriver:

Hvor er den bare flot Du er nu ret sej til de der slotte Og god bering med knæet

Tak for det

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

albertesmor skriver:

Nå det var sørme ærgeligt.

Nej jeg er nu meget glad for at bo her

Anmeld

24. oktober 2010

Nemesis

propogberta skriver:

Tak for det

Nøddebund er lavet af en alm. lys kagebundsdej hvor jeg har kommet malede hasselnødder i ...det er super lækkert !

Jeg har flækket min minisk for 3. gang + at jeg havde rykket den ud af leddet. Så jeg har fået sømmet den + syet den fast i leddet og så kan de sige ved en scanning om en uge om operationen er lykkedes ellers ska jeg opereres igen og ha minisken fjernet  

Av av av det lyder da slet ikke rart! Håber sørme for dig at du kun skal igennem denne omgang.

Den lyse kagebundsdej er det lagkage dej du taler om eller er det ligesom drømmekagedejen bare med malede hasselnødder i?

Ligger du altid inde med et lager af tomme køkkenruller til dine tårne?? ;-)

God bedring!

Anmeld

24. oktober 2010

propogberta

ladydan1 skriver:

Av av av det lyder da slet ikke rart! Håber sørme for dig at du kun skal igennem denne omgang.

Den lyse kagebundsdej er det lagkage dej du taler om eller er det ligesom drømmekagedejen bare med malede hasselnødder i?

Ligger du altid inde med et lager af tomme køkkenruller til dine tårne?? ;-)

God bedring!

Nej det er det bestemt heller ik så jeg håber oz det er nok med denne ene operation !

Nej det er bare en lys dej lige som drømmekagebunden !

Nej lige denne gang havde jeg ikke tomme køkkenruller så der købte jeg en billig pakke og så morede mine tøser sig ellers gevaldigt med at tømme dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.