Anfal noget termotøj + regntøj!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Frøken Sørensen

albertesmor skriver:

Nej nu er jeg nødt til at høre navnet på hans inst ??  

Jeg tror jeg ville tage str 86 for det er ikke så meget han vil få det brugt nu her men lige så snart vi er på den anden side i 2011 så vil han få det brugt, men jeg spørger gerne dem i vores vuggestue hvilken str de ville anbefale men jeg er næsten sikker på de siger som mig.

Jeg bestiller det i weekenden så i starten af november skulle det gerne komme.

Jeps også fra Brøndby her

Jamen han skal starte i hvidtjørnen?

Hvor går dine børn og hvor gammel er de?

Jamen jeg tror da lige jeg hopper med på vognen der... Og du må da gerne forhøre dig med str. Jeg tænker lige over om det skal være sort eller blåt

Hvordan med betaling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

slettet_7530

Gitte85 skriver:

Jamen han skal starte i hvidtjørnen?

Hvor går dine børn og hvor gammel er de?

Jamen jeg tror da lige jeg hopper med på vognen der... Og du må da gerne forhøre dig med str. Jeg tænker lige over om det skal være sort eller blåt

Hvordan med betaling?

Velkommen til Danmarks bedste institution

Den seddel du har set er en jeg har hængt op, jeg undersøger onsdag hvad Gitte mener størrelsen skal være og så vil jeg meget gerne at du kan aflevere pengene her på min adresse som er lige ved siden af superbrugsen  så skal du bare finde ud af om du vil have med selebukser eller taljebukser.

Min datter holder fri imorgen.

Men hun hedder Alberte og er en lille stille pige der går på krokodillestuen, som elsker alle de små nye der starter i vuggeren

Anmeld

25. oktober 2010

Frøken Sørensen

albertesmor skriver:

Velkommen til Danmarks bedste institution

Den seddel du har set er en jeg har hængt op, jeg undersøger onsdag hvad Gitte mener størrelsen skal være og så vil jeg meget gerne at du kan aflevere pengene her på min adresse som er lige ved siden af superbrugsen  så skal du bare finde ud af om du vil have med selebukser eller taljebukser.

Min datter holder fri imorgen.

Men hun hedder Alberte og er en lille stille pige der går på krokodillestuen, som elsker alle de små nye der starter i vuggeren

Hvor pudsigt  Jamen så støder vi jo nok på hinanden på et tidspunkt derovre

Jamen det gør jeg da bare... Vi kan lige tales ved hvornår jeg skal komme forbi  kan allerede sige nu at det skal være med seler

Hvor sjovt hun går på krokodillestuen... Lucas's kusine går på den stue... Malou?

Anmeld

25. oktober 2010

slettet_7530

Gitte85 skriver:

Hvor pudsigt  Jamen så støder vi jo nok på hinanden på et tidspunkt derovre

Jamen det gør jeg da bare... Vi kan lige tales ved hvornår jeg skal komme forbi  kan allerede sige nu at det skal være med seler

Hvor sjovt hun går på krokodillestuen... Lucas's kusine går på den stue... Malou?

Arhh min datters veninde  hi hi har faktisk lige været til dans idag med tøserne og K

Anmeld

25. oktober 2010

Frøken Sørensen

albertesmor skriver:

Arhh min datters veninde  hi hi har faktisk lige været til dans idag med tøserne og K

Jeg synes godt nok også navnet Alberte sagde mig noget

Så kender du jo også min skønne svigerinde Sacha

Anmeld

25. oktober 2010

slettet_7530

Gitte85 skriver:

Jeg synes godt nok også navnet Alberte sagde mig noget

Så kender du jo også min skønne svigerinde Sacha

Nemlig er Malous far din bror ?? faktisk så er jeg også ved med Sacha på FB vi taler meget sammen og hvis du er den jeg tror er du også ven med hende og kan se min lille pige på dansebilledet, den mindtse og den tyndeste og hende med mindst hår

Anmeld

25. oktober 2010

D.B.L

Gitte85 skriver:

Vores søn skal starte i vuggestue her til november og jeg skal derfor have købt noget termotøj + regntøj?

Han er 10 mdr... Og det skal ikke være det dyreste, da jeg er på su, men det skal selvfølgelig være kvalitet og kunne holde til lidt af hvert

Hvad kan i anbefale?

Tøj & Sko???? (samme som i bilka) Der har vi købt udemærket udetøj til vores piger

Anmeld

27. oktober 2010

Frøken Sørensen

Her er name it dragten "Storm" sælges for 250 kr plus porto

Ny pris er 599 kr

Den er godt nok fin

Må jeg spørge hvordan det kan være du sælger den så billigt nu hvor den har kostet 599? hvad bliver porto?

Anmeld

28. oktober 2010

Malthes mor

Gitte85 skriver:

Den er godt nok fin

Må jeg spørge hvordan det kan være du sælger den så billigt nu hvor den har kostet 599? hvad bliver porto?

Fordi det er et fejlkøb. Og vil bare gerne af med den, og hvis den skal byttes i butikken, modtager jeg et tilgodehavende bevis. Hvilket er irreterende, så jeg ønsker bare rede penge. Den feljer ingenting. Og er super lækker. Men fik en af mine forældre fra Caretec, og den er også super lækker. Så har valgt den anden. Det er derfor.

Anmeld

29. oktober 2010

Frøken Sørensen

Malthes mor skriver:

Fordi det er et fejlkøb. Og vil bare gerne af med den, og hvis den skal byttes i butikken, modtager jeg et tilgodehavende bevis. Hvilket er irreterende, så jeg ønsker bare rede penge. Den feljer ingenting. Og er super lækker. Men fik en af mine forældre fra Caretec, og den er også super lækker. Så har valgt den anden. Det er derfor.

Okay jeg skal lige tænke, for min søn bruger str. 74/80 i tøj nu og har købt en flyverdragt i 80... og den er lidt for stor til ham nu. Men kan ikke rigtg finde ud af om han ville kunne passe den hele flyverdragte-sæsonen og om det så vil være rart med en str. 86... Men men men... sys den er svær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.