Anfal noget termotøj + regntøj!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Malthes mor

Malthes mor skriver:

jeg har en fin flyverdragt i str.86 pris 100 kr inkl. porto

Og så har jeg en HEL NY Name It "storm" flyverdragt i str. 86 - Den har fået en super test i flyverdragter i Søndagsavisen september 2010. Gav 250 kr for den og sælger den for det samme plus porto.

Glemte billede af den første dragt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

Mira0911

Malthes mor skriver:

Hvem laver det og er det åndbart???

Nu har jeg det selvfølgelig ikke hjemme... Men babysam sælger det.. Det er åndbart... 

Hvad kan man kalde det, det er nærmere sådan noget fleece der er indvendigt... 

Anmeld

25. oktober 2010

Frøken Sørensen

Skouboe skriver:

Vi har det her termotøj, og vi elsker det. Det er blødt og lækkert og forstærket på knæene og bagen og med reflekser og det hele.

http://www.snabelfantshop.dk/shop/mikk-line-termotoej-m-2237p.html

Hvordan er det i str.?

Anmeld

25. oktober 2010

Frøken Sørensen

Malthes mor skriver:

Glemte billede af den første dragt

Hvilken en er det - den fra name it?

Anmeld

25. oktober 2010

Skouboe

Gitte85 skriver:

Hvordan er det i str.?

Det er normalt - måske en lille smule til den store side.

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Gitte85 skriver:

Jeg har købt flyverdragt, men vil da gerne se billede af den fra name it i str, 86? :-)

Jeg har lige taget billedr af den. Lægger dem ind nu.

Anmeld

25. oktober 2010

slettet_7530

Gitte85 skriver:

Vores søn skal starte i vuggestue her til november og jeg skal derfor have købt noget termotøj + regntøj?

Han er 10 mdr... Og det skal ikke være det dyreste, da jeg er på su, men det skal selvfølgelig være kvalitet og kunne holde til lidt af hvert

Hvad kan i anbefale?

Jeg vil kalrt anbefale Elka, der er med selebukser som er rigtigt godt til de helt små og så er der gummibagdel og gummiknæ.

Elka kan kun købes igennem inst men lige nu har jeg en bestillingsseddel hængedne i vores inst, som jeg sagtens kunne købe noget til dig på også, så vidt jeg husker bor vi i samme by  det fåes i blåt eller rødt og vist nok også i sort, det er ikke forfærdeligt dyrt mener jakken står til 110 og selebukser til 140,00 og det holder altså bare hvis du hopper med på vores er der ikke noget ekspeditionsgebyr ej heller porto da det som sagt bliver bestilt gennem en inst

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Gitte85 skriver:

Hvilken en er det - den fra name it?

Her er name it dragten "Storm" sælges for 250 kr plus porto

Ny pris er 599 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

Frøken Sørensen

Jeg vil kalrt anbefale Elka, der er med selebukser som er rigtigt godt til de helt små og så er der gummibagdel og gummiknæ.

Elka kan kun købes igennem inst men lige nu har jeg en bestillingsseddel hængedne i vores inst, som jeg sagtens kunne købe noget til dig på også, så vidt jeg husker bor vi i samme by  det fåes i blåt eller rødt og vist nok også i sort, det er ikke forfærdeligt dyrt mener jakken står til 110 og selebukser til 140,00 og det holder altså bare hvis du hopper med på vores er der ikke noget ekspeditionsgebyr ej heller porto da det som sagt bliver bestilt gennem en inst

Jeg vil rigtig gerne have noget fra elka

de anfalede det nede i vuggestuen hvor lucas skal starte og havde også en seddel hængende.

Men hvordan er str.? Og ved du hvornår det er fremme?

Og du bor i Brøndby?

Anmeld

25. oktober 2010

slettet_7530

Jeg vil rigtig gerne have noget fra elka

de anfalede det nede i vuggestuen hvor lucas skal starte og havde også en seddel hængende.

Men hvordan er str.? Og ved du hvornår det er fremme?

Nej nu er jeg nødt til at høre navnet på hans inst ??  

Jeg tror jeg ville tage str 86 for det er ikke så meget han vil få det brugt nu her men lige så snart vi er på den anden side i 2011 så vil han få det brugt, men jeg spørger gerne dem i vores vuggestue hvilken str de ville anbefale men jeg er næsten sikker på de siger som mig.

Jeg bestiller det i weekenden så i starten af november skulle det gerne komme.

Jeps også fra Brøndby her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.