tæt på at besvime :s?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Moar2011

hen86 skriver:

jeg besvimede to gange i løbet af min graviditet. mener jeg var omkring 17 uger første gang. vi sad og spiste  aftensmad da jeg pludselig blev meget træt og (troede jeg) hvilede mit hoved på min hånd.... vågnede brat ved at min  kæreste stod og ruskede i mig. jeg var faldet fra stolen og bank ned på gulvet.. rigtig væmmeligt.

anden gang jeg besvimede nåede jeg dog at reagere. jeg sad hos lægen da jeg var ifærd med at få taget en glukosebelastningstest. havde jo fuldt instrukserne om faste, men det der sukkervand var bare for klamt at få ned i en tom mave, så efter en time. ku jeg mærke at jeg blev VOLDSOMT træt og svimmel så leg lænede mig godt tilbage, besvimede(såvidt jeg ved ) bag efter gik jeg ud og hilste på uuulrik og toilettet.. fy for pokker det var væmmeligt.

pyha da det lyder os væmmeligt.. din kæreste måtte da også have været bange ..

heldigt at det "kun" skete 2gange .. er der egentlig en årsag til at det sker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Moar2011

B&J skriver:

Van til det bliver jeg nok aldrig... ville ønske jeg bare viste hvorfor så min familie ikke skulle se det igen... og jeg ikke skulle have den følelse inden i

- Kan virkelig godt forstå dig. men kan der ikk ske noget med baby når man bare sådan falder om, man ved jo ikk hvordan man lander?  ..

ja, man leder efter svar, som man mener lægen kan, men det er jo ikke altid de kan det.. men underligt at du slet ikke kan mærke bare lidt, inden det sker, hvis du forstår, men kvinder er jo ikke ens ..

har ondt af dig ..

Anmeld

26. oktober 2010

Moar2011

ZamanogDania skriver:

Jeg har født. Min datter er 10 måneder men jeg kan ikke huske det helt hvor tit. Men mener det var da jeg var omkring 4-5 måneder henne. Det var sommer. Jeg åbnet os for vinduet. Det hjalp med frisk vejr og køligt. Drik masser af vand. Det hjalp os meget.

okey tak for rådet - håber mit det kun var den ene gang heh ..

Anmeld

26. oktober 2010

ZamanogDania

Babyklar skriver:

okey tak for rådet - håber mit det kun var den ene gang heh ..

Det håber jeg også.
Det var så lidt søde

Anmeld

27. oktober 2010

B&J

Babyklar skriver:

- Kan virkelig godt forstå dig. men kan der ikk ske noget med baby når man bare sådan falder om, man ved jo ikk hvordan man lander?  ..

ja, man leder efter svar, som man mener lægen kan, men det er jo ikke altid de kan det.. men underligt at du slet ikke kan mærke bare lidt, inden det sker, hvis du forstår, men kvinder er jo ikke ens ..

har ondt af dig ..

Åh mange tak hvor er du sød.

jo da jeg besvimede sidst kunne jeg jo mærke et stik i min æggestok men var jo gravid og tænkte ikke over det og det er det eneste jeg husker er av..  og nej barnet tager ikke skade var 3 mdr henne det er godt beskyttet der inde og jeg landede lige på maven med hovede ned i gulvet....

vi ringede også straks til lægen for at høre om det kunne skade barnet hvor han beroligede mig

Anmeld

27. oktober 2010

B&J

Babyklar skriver:

har ondt af dig ..

jo da jeg besvimede sidst kunne jeg jo mærke et stik i min æggestok men var jo gravid og tænkte ikke over det og det er det eneste jeg husker er av..  og nej barnet tager ikke skade var 3 mdr henne det er godt beskyttet der inde og jeg landede lige på maven med hovede ned i gulvet....

vi ringede også straks til lægen for at høre om det kunne skade barnet hvor han beroligede mig

Anmeld

27. oktober 2010

Moar2011

B&J skriver:

dejligt at høre det ikk gjorde skade

Anmeld

27. oktober 2010

B&J

Babyklar skriver:

dejligt at høre det ikk gjorde skade

Jaa det kan jeg da se med den bølle jeg har hihihih

Anmeld

27. oktober 2010

Moar2011

B&J skriver:

Jaa det kan jeg da se med den bølle jeg har hihihih

hiih hvor skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.