Babyklar skriver:
- ja, lige præcis. for mit vedkommen kunne jeg mærke det på min krop lige inden det sker. - ligesom i søndags hvor jeg var på job, der ku jeg mærke hvad der sq ske, derfor ku jeg nå at ligge mig ned. - kan du slet ikk mærke nu, at du skal besvime, eftersom du har prøvet det et par gange? ..

Føste gang var jeg ikke særlig gammel slog hovede ned i en klosse kasse og rejste mig op og vup så lå jeg ned igen og vågnede med blod i hele munden og en masse fra min børnehave klasse omkring mig...
anden gang var min søster kom til af støde stille og mener virkelig stille ind i siden på mig sad og lavede lektier 2sek efter lå jeg igen på gulvet
3gang vågnede jeg ved begge mine læg gik i krampe også skreg jeg min mor løb op til mig jeg havde bedt om vand kan ikke huske også var jeg væk...
4gang var jeg i bad var jeg ved vaske hår slukkede for bruseren og vågnede ved af jeg lå ned på gulvet næste dag havde jeg det største blå mærke hen af siden på mig havde landet på kanten
5 gang var for mig selv hvor jeg var i min lejlighed skulle helde vand op det eneste jeg kan huske da jeg vågner er jeg var tørstig og der lå vand over alt.. og jeg lå heldig vis i sofaen..
6gang var hvor jeg skulle ud af tisse mens jeg var gravid kunne mærke en jav i min æggestokke også vups så var jeg væk igen
så nej ser efter 2 sek. også er jeg væk... og har altid haft det super godt hver gang og der har slet ikke været noget...
Anmeld