Nogen der vil have disse lavet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Ryberg

Malene84 skriver:

Hvor er du sød... det bliver hun rigtig glad for at læse!!! Og hvor er det en fed ide med strømperne på

Jamen den lille bodystocking i str.40 og så de små strømper... de måtte bare høre sammen....

Har også givet en tilbagemelding til hende med store roser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Malene84

Loa skriver:

Helst ikke slå hehe hun skulle jo gerne give lave en til mig

Ej det er jo også kun to dage siden jeg skrev til hende.. Bliver bare helt i tvivl om hun har modtaget min mail

hmmm det ligner hende ikke... jeg tjekker lige op på sagen

Anmeld

17. november 2010

Malene84

Loa skriver:

Helst ikke slå hehe hun skulle jo gerne give lave en til mig

Ej det er jo også kun to dage siden jeg skrev til hende.. Bliver bare helt i tvivl om hun har modtaget min mail

søde... hun har modtaget den, og svarer så snart hun kan få mailsystemet til at virke

Anmeld

17. november 2010

Loa

Malene84 skriver:

søde... hun har modtaget den, og svarer så snart hun kan få mailsystemet til at virke

Arh super......

Så vil jeg ikke spamme hende med mails

Så vil jeg blot afvente

Tak for at undersøge sagen

Anmeld

17. november 2010

Malene84

Loa skriver:

Arh super......

Så vil jeg ikke spamme hende med mails

Så vil jeg blot afvente

Tak for at undersøge sagen

så lidt da (skriv til mig igen, hvis hun ikke har svaret inden lørdag - der kommer hun nemlig her og passer mine drenge)

Anmeld

17. november 2010

puttecolle

Malene84 skriver:

Hej dejlige piger,

Der er rigtig mange der har spurgt hvor vi har fået vores fra... så nu er jeg gået tilbage og fortalt min kusine, at hun skal tage imod bestillinger fra jer - det vil hun vildt gerne.

Så skriv hvis I ønsker mere info... Det er en perfekt personlig gave, og vi er VILDE med vores  Hun har brugt alle drengenes data + deres første body

kan du ik prøve og høre hvad hun har gjort ved boddierne? men skulle nemmeli tro at de ville tøre og blive stive

Anmeld

17. november 2010

Malene84

puttecolle skriver:

kan du ik prøve og høre hvad hun har gjort ved boddierne? men skulle nemmeli tro at de ville tøre og blive stive

tror ikke hun vil ud med det, da alle jo så i grunden kunne lave det - og så sælger hun intet. Meen jo kan sagtens lige høre...

Anmeld

17. november 2010

puttecolle

Malene84 skriver:

tror ikke hun vil ud med det, da alle jo så i grunden kunne lave det - og så sælger hun intet. Meen jo kan sagtens lige høre...

nej det forstår jeg også godt..

Anmeld

1. juni 2012

Kruse90

Malene84 skriver:

Hej dejlige piger,

Der er rigtig mange der har spurgt hvor vi har fået vores fra... så nu er jeg gået tilbage og fortalt min kusine, at hun skal tage imod bestillinger fra jer - det vil hun vildt gerne.

Så skriv hvis I ønsker mere info... Det er en perfekt personlig gave, og vi er VILDE med vores  Hun har brugt alle drengenes data + deres første body

Hej malene
Jeg har lige fået kig på disse
De er vildt fede.
Er det bare en hvid body, du har brugt?

Kram

Anmeld

3. juni 2012

CamillaSoefelt

Malene84 skriver:

Hej dejlige piger,

Hej Malene.

Jeg tænkte på om hun godt kan lave det når min søns første body er med farve og motiv eller hvordan vil det mon blive?

Vil du sende en besked med hendes mail til mig, vil gerne have et sådan billed lavet nemlig. Godt nok er min søn snart 2år, men synes det er en fed tradition man ku føre videre til næste barn osv.... Og har stadig hans første body

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.