Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
A. skriver: jeg kun nemlig tænke mig sådan 2 til tvillinger hvad vil hun har for to?
jeg kun nemlig tænke mig sådan 2 til tvillinger hvad vil hun har for to?
Hun giver 10% ved køb af to
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene84 skriver: Hej dejlige piger, Der er rigtig mange der har spurgt hvor vi har fået vores fra... så nu er jeg gået tilbage og fortalt min kusine, at hun skal tage imod bestillinger fra jer - det vil hun vildt gerne. Så skriv hvis I ønsker mere info... Det er en perfekt personlig gave, og vi er VILDE med vores Hun har brugt alle drengenes data + deres første body
Hej dejlige piger,
Der er rigtig mange der har spurgt hvor vi har fået vores fra... så nu er jeg gået tilbage og fortalt min kusine, at hun skal tage imod bestillinger fra jer - det vil hun vildt gerne.
Så skriv hvis I ønsker mere info... Det er en perfekt personlig gave, og vi er VILDE med vores Hun har brugt alle drengenes data + deres første body
De er sindsygt flotte! Troede det var en malet body - så er de rigtige Hvor skægt.
BabyStella! skriver: De er sindsygt flotte! Troede det var en malet body - så er de rigtige Hvor skægt.
Ja det er så vildt, alle vi får på besøg efter dåben stopper op ved dem og skal lige røre dem. hahaha.
Malene84 skriver: 300 kr + porto
300 kr + porto
Jamen sådan en vil jeg gerne bestille da
Men hvordan og hvorledes gør vi? Hvis hun skal have lasses body osv.?
Jeg bor ved Horsens, så det hele må vel foregå over post
KittyGirl skriver: Jamen sådan en vil jeg gerne bestille da Men hvordan og hvorledes gør vi? Hvis hun skal have lasses body osv.? Jeg bor ved Horsens, så det hele må vel foregå over post
Uh ved du hvad søde... du får lige hende mail... hun har iphone, så hun læser den med det samme. maerkedyr@hotmail.com
Det ser bare rigtig fint ud... er bodyen blød/stiv når man rør ved den? jeg finder lige en body frem, og vender tilbage
Malli skriver: Det ser bare rigtig fint ud... er bodyen blød/stiv når man rør ved den? jeg finder lige en body frem, og vender tilbage
super bodyen er stadig lidt blød
Malene84 skriver: Uh ved du hvad søde... du får lige hende mail... hun har iphone, så hun læser den med det samme. maerkedyr@hotmail.com
Så har jeg skrevet til hende
Glæder mig allerede altså!!!
KittyGirl skriver: Så har jeg skrevet til hende Glæder mig allerede altså!!!
uuuhhh det kan jeg godt forstå. De er såååå fede
Den er bare rigtig flot... er den bare sat fast med nåle eller limet? det r meget kreativt lavet, gid man selv var så kreativ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128