hvad laver I sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

FrkT

Jeg skal bare slappe af. Havde aftenvagt i går, hvorefter det hed direkte hjem og i seng og sove fra ca. 01-05.15, så lige en morgenvagt - en lidt lang én endda. Så stod den på at handle lidt..... og så hjem til en opvaske på størrelse med..... ja, STOR. Så lave aftensmad til hundene og gå tur med dem. Og for et par timer siden knap og nap kunne jeg sætte mig og slappe lidt af..... nu venter vi på aftensmaden bliver færdig. Den står på grisehaler og gule ærter.... smovsemad 

Plejer at se Bingo Banko om lørdagen, men hopper lige over i dag.... min hjerne trænger til lidt pusterum.

Og så sidder jeg og er ved at sende en sms rundt ang en julefrokost vi holder i januar....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

NoName

puh vi har endelig ro efter 2 timers kamp med en super træt baby, der bare ikke ville falde til ro og sove.... nøj man er brugt efter sådan en tur... så nu sidder vi og ser Shrek den 3. og spiser chokolade kage...

Anmeld

23. oktober 2010

Hasselnødden

Her roder mor rundt på nettet - mens far ser fodbold (Real Madrid - Racing Santander) i baggrunden. Lillemanden faldt i søvn som altid mellem 19 og 20. Han har en rigtig slem slimhoste for tiden og forkølet. Ingen feber og er aktiv som altid, han er heldigvis glad for kamillethe så det kan løsne lidt op i det - vi tror det er de 4 nye tænder der er kommet og på vej, der skaber lidt ravage i hans system. Håber snart det er overstået, mere fordi vi ikke kan gøre noget udover det vi gør og det skærer i hjertet, når han hoster (som dog ikke sker hele tiden, bare et par gangei løbet af dagen) 

Anmeld

23. oktober 2010

Mig med maven

Jeg skal pleje mig selv. Er lige kommet hjem fra efterårsferie i dag, og med mig hjem havde jeg lungebetændelse ta daaa... Jubii. Så i aften bliver der hygget på sofaen, Baby er lagt i seng og manden er til årets første julefrokost!

God weekend til jer allesammen!

Anmeld

23. oktober 2010

Anette&Sophia

slapper af. efter en dag, der er blevet brugt på at male baggang.

og det skal lige siges, at der står et fyr midt i det hele, med en masse rør, så det var ikke helt let :-) hi.

Anmeld

23. oktober 2010

K&S

Anton og jeg har hygget med mor og farmor  mens farmand er ude og hygge med de andre mænd´er i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.