hvad laver I sådan en lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

henh01

Tja, hvad laver I sådan en lørdag aften?

Jeg selv er lige hjemvendt fra farmors 80 års fødselsdag, er en smule træt.. Resten af aftenen skal bruges på sofaen - med lidt slik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Vidunderligeunger

er lige kommet hjem fra Bilka, hvor vi har hentet vores nye sofa - så den skal bare ligges på heeeele aftenen

GOD LØRDAG!!!

Anmeld

23. oktober 2010

grinny

Jamen vi har gjort hovedrent hele dagen og så har jeg bagt chokolade/kokos muffins og nu sidder vi og slapper lidt af inden vi får besøg af nogle venner og deres dejlige lille dreng.

Anmeld

23. oktober 2010

blomst84

Spise sushi og se Bingo banko :-)

Anmeld

23. oktober 2010

bøgelund

mig og kæresten har lige hentet slik, og printet bingo plader. så der skal spilles for fulde gardiner.. 

God aften til aaaalle.. 

Anmeld

23. oktober 2010

JulieE

Idag har jeg været alene hjemme med ungerne (manden arbejder stort set i døgndrift for tiden). Vi har lavet flødeboller og spist hjemmelavet kartoffelpizza. Lige nu ser vi Phinias og ferb inden ungern skal i seng.

Så tror jeg jeg skal hygge med med at hækle, se Barnaby og spise slik.... Og på et eller andet tidspunkt får jeg vel en træt mand hjem

Anmeld

23. oktober 2010

A&F

Manden og jeg skal hygge og spille playstation

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Absolut ingenting. Jeg har gjort rent idag og forberedt lidt til imorgen, hvor vi skal fejre Lauras 1 års fødselsdag her

Anmeld

23. oktober 2010

M.O.A.R.

Manden ville ha laveet boller i karry men vi havde ikke mere smør eller fedtstof til at lave sovs

Så nu stå den bare på krydderboller,  kakao og bingo banko, inden manden skal på job i nat Simon sover i sin barnevogn så nu vi bare spændte på at se hvor længe han sover.

Anmeld

23. oktober 2010

Sitrani

Jeg ligger i sofaen derhjemme og ser lidt fjernsyn... Har været på arbejde i dag, så slapper bare af...  Lige nu tænker jeg bare på, hvor dejligt det ville være, hvis jeg ikke fik mens i næste uge! Haha.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.