1 der vil hjælpe mig lidt!! plzz...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

tulleeh

tulleeh skriver:

jo det kunne godt være ..

fandt lige nogle steder hvor der stod blodet SKAL være frisk og den dag er første mens dag  så blev jeg forvirret et sek. og havde måske regnet min ÆL forkert ud..

men jeg fik rettet det hele nu.. og det passer med vi havde samleje op til dagene og efter.. og på dagen

kunne du evt. ikke prøve bruge en ÆL beregner og beregn for mig på nettet for tror ikke jeg helt forstår ??? så kunne det vel være denne lille bitte svage blødning ingen betydning har selvom mens først skulle komme i morgen..

nej den er fixet nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Frejsmor

tulleeh skriver:

jo det kunne godt være ..

fandt lige nogle steder hvor der stod blodet SKAL være frisk og den dag er første mens dag  så blev jeg forvirret et sek. og havde måske regnet min ÆL forkert ud..

men jeg fik rettet det hele nu.. og det passer med vi havde samleje op til dagene og efter.. og på dagen

kunne du evt. ikke prøve bruge en ÆL beregner og beregn for mig på nettet for tror ikke jeg helt forstår ??? så kunne det vel være denne lille bitte svage blødning ingen betydning har selvom mens først skulle komme i morgen..

Men hvad er det du ikke forstår, det lød da ellers lige som om du havde fundet ud af det hele og var sikker på I havde haft sex på de rigtige tidspunkter og sådan?

Altså jeg tror desværre ikke din blødning idag kan være fordi ægget har sat sig fast, da du jo har forventet mensdag i morgen og ægget skulle gerne sætte sig fast 7-8dage efter befrugtningen, som ville være for en uges tid siden..

Men det kan jo bare være en lille pletblødning, det får nogle gravide omkring forventet mensdag..

Jeg tror du stresser dig selv, har lagt mærke til hvor mange indlæg du har lagt op de seneste par dage omkring cyklus og test og symptomer og jeg må helt ærligt sige, jeg tror ikke det er sundt for dig og din krop, og du ender måske bare med at blive skuffet, hvilket ikke er sjovt(det kender jeg ALT til!!)

Så måske du bare skulle tage det stille og roligt og vente et par dage og så teste hvis der ikke kommer mere blod?

Knus og kram og varme tanker

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

SkrukNu skriver:

Men hvad er det du ikke forstår, det lød da ellers lige som om du havde fundet ud af det hele og var sikker på I havde haft sex på de rigtige tidspunkter og sådan?

Altså jeg tror desværre ikke din blødning idag kan være fordi ægget har sat sig fast, da du jo har forventet mensdag i morgen og ægget skulle gerne sætte sig fast 7-8dage efter befrugtningen, som ville være for en uges tid siden..

Men det kan jo bare være en lille pletblødning, det får nogle gravide omkring forventet mensdag..

Jeg tror du stresser dig selv, har lagt mærke til hvor mange indlæg du har lagt op de seneste par dage omkring cyklus og test og symptomer og jeg må helt ærligt sige, jeg tror ikke det er sundt for dig og din krop, og du ender måske bare med at blive skuffet, hvilket ikke er sjovt(det kender jeg ALT til!!)

Så måske du bare skulle tage det stille og roligt og vente et par dage og så teste hvis der ikke kommer mere blod?

Knus og kram og varme tanker

jeg har også forstået det hele nu ville lige atter være sikker på blødningen der..

tja jeg ved godt jeg har lavet  mange debatter.. ):

tror bare jeg er meget bange for om jeg overhoved blir gravid igen ovs.. jeg kan godt mærke det blir for meget! må bare se tiden an.. men tusind tak for rådet og hjælpen

Anmeld

23. oktober 2010

Frejsmor

tulleeh skriver:

jeg har også forstået det hele nu ville lige atter være sikker på blødningen der..

tja jeg ved godt jeg har lavet  mange debatter.. ):

tror bare jeg er meget bange for om jeg overhoved blir gravid igen ovs.. jeg kan godt mærke det blir for meget! må bare se tiden an.. men tusind tak for rådet og hjælpen

Det er bare helt iorden og det var da så lidt..

Jeg ville bare være sikker på at du passer på dig selv, for det er vigtigt!!

Jeg kender det kun alt for godt, de tanker og frustrationer du sidder med..

Min kæreste og jeg var et år om at blive gravide og da det endelig lykkedes, så gik min lille spunk til grunde, hvilket jeg først fandt ud af i 11. uge, hvor jeg allerede så mig selv som, så godt som udenfor fare zonen og det knuste mig fuldstændigt..

Jeg har de sidste par måneder også været helt ved siden af mig selv omkring mensdag/ugen optil og har fundet på alverdens undskyldninger for at kunne bevare det lille håb og testet i tide og utide, også selvom jeg ved jeg er langsom til at producere hcg...

Jeg har nu indset at jeg bliver nødt til at tage den med ro, for det er bare ikke sundt at stresse, det er stadig svært, men jeg er stolt af mig selv, jeg har ikke testet en eneste gang før tid i den her måned, og ja jeg har slet ikke fået testet, for min mens er kommet som forventet idag og det er jeg selvfølgelig ked af og skuffet over, men det er bare om at få tankerne andet steds hen og komme op på hesten igen...

Jeg trøster mig selv med at jeg HAR været gravid, så det KAN jeg godt blive igen, og jeg er sikker på det nok skal ske snart, både for dig og for mig..

Knus og kram

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

SkrukNu skriver:

Det er bare helt iorden og det var da så lidt..

Jeg ville bare være sikker på at du passer på dig selv, for det er vigtigt!!

Jeg kender det kun alt for godt, de tanker og frustrationer du sidder med..

Min kæreste og jeg var et år om at blive gravide og da det endelig lykkedes, så gik min lille spunk til grunde, hvilket jeg først fandt ud af i 11. uge, hvor jeg allerede så mig selv som, så godt som udenfor fare zonen og det knuste mig fuldstændigt..

Jeg har de sidste par måneder også været helt ved siden af mig selv omkring mensdag/ugen optil og har fundet på alverdens undskyldninger for at kunne bevare det lille håb og testet i tide og utide, også selvom jeg ved jeg er langsom til at producere hcg...

Jeg har nu indset at jeg bliver nødt til at tage den med ro, for det er bare ikke sundt at stresse, det er stadig svært, men jeg er stolt af mig selv, jeg har ikke testet en eneste gang før tid i den her måned, og ja jeg har slet ikke fået testet, for min mens er kommet som forventet idag og det er jeg selvfølgelig ked af og skuffet over, men det er bare om at få tankerne andet steds hen og komme op på hesten igen...

Jeg trøster mig selv med at jeg HAR været gravid, så det KAN jeg godt blive igen, og jeg er sikker på det nok skal ske snart, både for dig og for mig..

Knus og kram

JEG VIL SIGE! HELD OG LYKKE TIL DIG OG MANDEN

så står jo i samme båd! ej så vil jeg da ikke sidde her og smide alt mit roderi overpå dig! men synes det SÅ flot af dig, at du tager det som du gør! for jeg synes det er utroligt svært ! óg forbinder alt med graviditet - jeg er godt & grundigt ved at være hjernevasket! & min kæreste er ved at være sindssyg!

- men for fanden da! )x vi har jo begge været gravide og kan selvfølgelig blive det igen! jeg vil tage et pust og tage den med

ro.. for hele mit hoved er forbundet med graviditet og symptomer.. javist! min krop har ganske vist spillet mig et pus i hele den cyklus.

for må bare indse jeg har fået en menstruation!

selvom man prøver få indbildt sig selv på det dummeste!

men jeg håber dig det bedste & du bliver det i næste cyklus!

Anmeld

23. oktober 2010

Frejsmor

Tusind tak og held og lykke til dig og din kæreste også!!!

Hey hey, du smider ikke noget roderi over på mig, jeg har jo selv valgt at svare på dit indlæg, fordi jeg jo gerne vil hjælpe..

Og ja truth be told, så tager det nok også lidt tankerne væk fra mit eget baby projekt og mine frustrationer og skuffelsen, at kunne fokusere på andre og hjælpe dem..

Det er sådan du skal tænke, du kan godt blive gravid og når timingen er der, så bliver du også gravid igen, det er helt sikkert, så du skal bare tage det stille og roligt og bruge din energi på dig og din kæreste og ting du kan li, og vupti, lige pludselig er du gravid!!

Tusind tak og jeg håber også det aller bedste for dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.