tulleeh skriver:
jeg har også forstået det hele nu ville lige atter være sikker på blødningen der.. 
tja jeg ved godt jeg har lavet mange debatter.. ):
tror bare jeg er meget bange for om jeg overhoved blir gravid igen ovs.. jeg kan godt mærke det blir for meget
! må bare se tiden an.. men tusind tak for rådet og hjælpen
Det er bare helt iorden og det var da så lidt.. 
Jeg ville bare være sikker på at du passer på dig selv, for det er vigtigt!!
Jeg kender det kun alt for godt, de tanker og frustrationer du sidder med..
Min kæreste og jeg var et år om at blive gravide og da det endelig lykkedes, så gik min lille spunk til grunde, hvilket jeg først fandt ud af i 11. uge, hvor jeg allerede så mig selv som, så godt som udenfor fare zonen og det knuste mig fuldstændigt..
Jeg har de sidste par måneder også været helt ved siden af mig selv omkring mensdag/ugen optil og har fundet på alverdens undskyldninger for at kunne bevare det lille håb og testet i tide og utide, også selvom jeg ved jeg er langsom til at producere hcg...
Jeg har nu indset at jeg bliver nødt til at tage den med ro, for det er bare ikke sundt at stresse, det er stadig svært, men jeg er stolt af mig selv, jeg har ikke testet en eneste gang før tid i den her måned, og ja jeg har slet ikke fået testet, for min mens er kommet som forventet idag og det er jeg selvfølgelig ked af og skuffet over, men det er bare om at få tankerne andet steds hen og komme op på hesten igen...
Jeg trøster mig selv med at jeg HAR været gravid, så det KAN jeg godt blive igen, og jeg er sikker på det nok skal ske snart, både for dig og for mig.. 
Knus og kram