1 der vil hjælpe mig lidt!! plzz...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Frejsmor

tulleeh skriver:

nå for den

har brugt nettet for ÆL beregneren og der står sidste mens dag ):

åh noget lort!! jeg prøver lige gøre det du sagde så vender jeg tilbage

Tror du ikke måske der stod første dag i sidste mens, for det er sådan det plejer at være?

Men ja prøv at regne efter, udfra første dag i din sidste mens og se om det så giver mening..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

tulleeh

SkrukNu skriver:

Tror du ikke måske der stod første dag i sidste mens, for det er sådan det plejer at være?

Men ja prøv at regne efter, udfra første dag i din sidste mens og se om det så giver mening..

GUD!!!! det var dælme også rigtigt.. halløj hvor er jeg forvirret da!!! starter første mens dag hvor blodet er rimelig brunt eller dagen efter hvor det er frisk..?? sådan er det ved mig.. (:

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

Nina Sophia skriver:

det kommer godt nok an på mængden af din blødning..

det skal ikke være ret meget mere på en hel dag, end hvad et trusseindlæg kan rumme ..

bruger bind. og der er næsten intet blod ..! har ikke sku skifte.. men har jeg gjort alligvel.. der har været lidt slim og den er slet ikke kraftig..

Anmeld

23. oktober 2010

Frejsmor

tulleeh skriver:

GUD!!!! det var dælme også rigtigt.. halløj hvor er jeg forvirret da!!! starter første mens dag hvor blodet er rimelig brunt eller dagen efter hvor det er frisk..?? sådan er det ved mig.. (:

Uuh det skal jeg så ikke kunne sige, hos mig er det helt frisk blod der kommer.. Men tror du ikke bare første mensdag er den første dag der kommer blod, ligemeget hvad farve det har?

Anmeld

23. oktober 2010

Mutti2B

Som jeg også fortalte dig for 14 dage siden skal du regne fra din mens 1. dag. Forstår simpelthen ikke hvordan du stadig kan være i tvivl?

https://www.baby.dk/debat/67918pi4/proever-at-blive-gravid/aegloesning-eller-graviditet.aspx

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

STN skriver:

Ååh, det skal jeg ikke gøre mig klog på! Så præcist kan man vel ikke sige det? Det ved jeg ikke.. jeg ved bare, at cirka 2 uger efter éns menstruation har man ægløsning.. Måske du kan finde info om det på nettet?

har forsøgt mig frem

unden rigtig at blive klogere på det.. jeg har bare en anelse svag blødning det har slet ikke været nok til at fylde et bind ud overhovedet.. forventede netop min mens i morgen .. så ville lige sikre om ikke det kunne været ægget der havde sat sig fast..

det hele er lidt noget roderi for mig !

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

SkrukNu skriver:

Uuh det skal jeg så ikke kunne sige, hos mig er det helt frisk blod der kommer.. Men tror du ikke bare første mensdag er den første dag der kommer blod, ligemeget hvad farve det har?

jo det kunne godt være ..

fandt lige nogle steder hvor der stod blodet SKAL være frisk og den dag er første mens dag  så blev jeg forvirret et sek. og havde måske regnet min ÆL forkert ud..

men jeg fik rettet det hele nu.. og det passer med vi havde samleje op til dagene og efter.. og på dagen

kunne du evt. ikke prøve bruge en ÆL beregner og beregn for mig på nettet for tror ikke jeg helt forstår ??? så kunne det vel være denne lille bitte svage blødning ingen betydning har selvom mens først skulle komme i morgen..

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

Mutti2B skriver:

Som jeg også fortalte dig for 14 dage siden skal du regne fra din mens 1. dag. Forstår simpelthen ikke hvordan du stadig kan være i tvivl?

https://www.baby.dk/debat/67918pi4/proever-at-blive-gravid/aegloesning-eller-graviditet.aspx

nej det er mig der har læst forkert på de beregnere ´

så har været fuldstændig forvirret.. men den er slået fast nu

Anmeld

23. oktober 2010

tulleeh

A&F skriver:

Jaa sidste mens dag, dvs, for hvornår den startede sidst og ikke hvornår den sluttede.

langt om længe forstod jeg det

Anmeld

23. oktober 2010

A&F

Hehe sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.