Vores tur til Portugal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Vil også gerne ha koden  Hvor ser det lækkert ud, og varmt!!

Hvor varmt var der?

Og velkommen hjem da!!!!

taaak...

Jamen det var 25-30 grader og så en sagte brise til at køle os lidt ned... helt perfekt! Sender dig lige koden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Mor til L&S

Osse miig

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Hun ligner dig jo mere og mere Er det samme kode som på de andre albums? For så har jeg den i min postbakke. Hvis ikke, vil jeg allernådigst bede om den nye

Anmeld

23. oktober 2010

Amelia<3

Må jeg også se billedere

Anmeld

23. oktober 2010

>>Carina<<

Jeg vil også godt se skønne billeder

Anmeld

23. oktober 2010

Mor til L&S

Tak for kig Sikke en masse skønne billeder og i sær af Laura musen... Altså hun ser så kær og fræk ud

Anmeld

23. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Hej alle!

Ja, jeg har jo lovet at komme med en lille beretning om vores skønne ferie.

Vi har lige været 14 dage nede i vores lejlighed i Portugal. Den ligger i Cabanas på Algarvekysten.

Den første uge var det Laura, Daniel og jeg og vi havde min mor og søster med og Daniels mor og hendes kæreste var på ferie samme sted. Anden uge var det "kun" min mor der var der (min far kunne desværre ikke få fri fra arbejde og kunne derfor ikke komme med).

Laura var fantastisk på hele turen trods 2 tænder (den ene var på vej da vi tog afsted). Hun elskede at være dernede og var i højt humør. Det er hun i øvrigt også nu hvor vi er hjemme igen!

Jamen hvad kan jeg fortælle... Vi har nydt solen som skinnede hver dag, spist (meget) god mad og nydt hinanden selskab og et afbræk fra hverdagen!

Jeg har oprettet et album med billeder til dem der er interesserede i at se dem allesammen.. Skriv en pb hvis du vil have koden

Her lige lidt billeder som smagsprøve

Knus Caroline

jeg vil meget gerne bede om koden

Anmeld

23. oktober 2010

Mira0911

Vil også gerne bede om en kode... 

Anmeld

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

uhmmmm Bare det var mig Lyder som en dejlig tur

Anmeld

23. oktober 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

taaak...

Jamen det var 25-30 grader og så en sagte brise til at køle os lidt ned... helt perfekt! Sender dig lige koden

Super dejlige billeder, hun er altså den vildeste lille charmetrold hende den lille lækkermås du har dig

Tak for kigget, søde! Og ikke at forglemme så ser du altså også bare rigtig godt ud  Ser ud til I har haft en SKØN ferie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.