Vores tur til Portugal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Unalisa skriver:

velkommen tilbaws søde

vil os gerne se billederne

tak tak.. jeg sender dig koden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

M.O.A.R.

Caroline86 skriver:

det var heller ikke offentligtgjort at vi tog afsted

Vi valgte at holde det lidt hemmeligt så alle ikke vidste at hytten stod tom

det var en helt fantastisk tur.. vil helst afsted igen med det samme!

Så det derfor det er gået min næse forbi Hehe.

Det kan jeg nu også godt forstå i valgte, og som du selv siger, så der ikke nogen der ved hytten står tom

Har lige kigget billederne og det ligner godt nok også det har været en fantastisk tur! Kan godt forstå du vil afsted igen!

Jeg gad godt nok også gerne på ferie!

Anmeld

23. oktober 2010

lisbethita

Caroline86 skriver:

Hej alle!

Ja, jeg har jo lovet at komme med en lille beretning om vores skønne ferie.

Vi har lige været 14 dage nede i vores lejlighed i Portugal. Den ligger i Cabanas på Algarvekysten.

Den første uge var det Laura, Daniel og jeg og vi havde min mor og søster med og Daniels mor og hendes kæreste var på ferie samme sted. Anden uge var det "kun" min mor der var der (min far kunne desværre ikke få fri fra arbejde og kunne derfor ikke komme med).

Laura var fantastisk på hele turen trods 2 tænder (den ene var på vej da vi tog afsted). Hun elskede at være dernede og var i højt humør. Det er hun i øvrigt også nu hvor vi er hjemme igen!

Jamen hvad kan jeg fortælle... Vi har nydt solen som skinnede hver dag, spist (meget) god mad og nydt hinanden selskab og et afbræk fra hverdagen!

Jeg har oprettet et album med billeder til dem der er interesserede i at se dem allesammen.. Skriv en pb hvis du vil have koden

Her lige lidt billeder som smagsprøve

Knus Caroline

IHHHHHH Jeg vil meget gerne have koden ;-) KNUSER

Anmeld

23. oktober 2010

steph0804

Også meget gerne kode her tak, er slet ikke særlig misundelig når man kigger ud på det grå regnvejr her

Anmeld

23. oktober 2010

A.

det er altid dejligt med ferie vil gerne lure de andre billeder

Anmeld

23. oktober 2010

saxa

Caroline86 skriver:

Hej alle!

Ja, jeg har jo lovet at komme med en lille beretning om vores skønne ferie.

Vi har lige været 14 dage nede i vores lejlighed i Portugal. Den ligger i Cabanas på Algarvekysten.

Den første uge var det Laura, Daniel og jeg og vi havde min mor og søster med og Daniels mor og hendes kæreste var på ferie samme sted. Anden uge var det "kun" min mor der var der (min far kunne desværre ikke få fri fra arbejde og kunne derfor ikke komme med).

Laura var fantastisk på hele turen trods 2 tænder (den ene var på vej da vi tog afsted). Hun elskede at være dernede og var i højt humør. Det er hun i øvrigt også nu hvor vi er hjemme igen!

Jamen hvad kan jeg fortælle... Vi har nydt solen som skinnede hver dag, spist (meget) god mad og nydt hinanden selskab og et afbræk fra hverdagen!

Jeg har oprettet et album med billeder til dem der er interesserede i at se dem allesammen.. Skriv en pb hvis du vil have koden

Her lige lidt billeder som smagsprøve

Knus Caroline

Ihh hvor ser det lækkert ud og gud hvor er Laura stor Sys da lige du har fået hende..

Anmeld

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
saxi skriver:

Ihh hvor ser det lækkert ud og gud hvor er Laura stor Sys da lige du har fået hende..

det var skøøønt!

Og ja, jeg forstår det heller ikke! Vi fejrede hendes 8. mdr. fødselsdag dernede....

Anmeld

23. oktober 2010

Steph_Laurits

Velkommen hjem

Lyder som en dejlig tur, og sikke nogle skønne billeder (gid det var mig)!

Vil gerne lure flere dejlige billeder  Og sikke en skøøn datter du har

Anmeld

23. oktober 2010

Frøken Sørensen

Vil også gerne lure flere billeder  

Anmeld

23. oktober 2010

Tina2

Vil også gerne ha koden  Hvor ser det lækkert ud, og varmt!!

Hvor varmt var der?

Og velkommen hjem da!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.