Hovedpine..what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

mariamiss6

oerbaek skriver:

nu ved jeg ikke om du er gravid eller ammende, men er du det må du IKKE tage ipren... kun panodil...

Har selv tit voldsom hovedpine og desværre hjælper panodil ikke på mig så jeg må holde hovedpinen ud til den selv forsvinder fordi jeg ikke på tage ipren som jeg plejer pga babyen i maven....

Been there done that SUCKS big time!!! suk hvor havde jeg bare tit ondt i hovedet mens jeg ventede den store, og op til graviditeten havde jeg hovedpine hver dag i flere måneder, så jeg spiste mange ibuprofene piller..... Gal en smerte da jeg så blev gravid og ikke måtte tage dem..... jeg er nemlig også stort set resistent over for panodillignende præparater, og det til trods for at jeg før mine migræner aldrig rigtig har spist piller...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

oerbaek

mariamiss6 skriver:

Been there done that SUCKS big time!!! suk hvor havde jeg bare tit ondt i hovedet mens jeg ventede den store, og op til graviditeten havde jeg hovedpine hver dag i flere måneder, så jeg spiste mange ibuprofene piller..... Gal en smerte da jeg så blev gravid og ikke måtte tage dem..... jeg er nemlig også stort set resistent over for panodillignende præparater, og det til trods for at jeg før mine migræner aldrig rigtig har spist piller...

jeg er også ved at gå ud af mit gode skind når jeg har hovedpine kan det vare 1 uge til 1½ ad gangen hvor jeg bare må holde det ud indtil det går væk... det er ikke altid lige nemt når man arbejder i en børnehave men larmende børn hele dagen

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

oerbaek skriver:

jeg er også ved at gå ud af mit gode skind når jeg har hovedpine kan det vare 1 uge til 1½ ad gangen hvor jeg bare må holde det ud indtil det går væk... det er ikke altid lige nemt når man arbejder i en børnehave men larmende børn hele dagen

prosejsli..... Kender det alt for godt....

første gang jeg fik en migræne arbejdede jeg i butik, og migrænen varede 3 måneder før jeg gik til lægen med det... Havde ellers kun forsøgt at klare mig med panodil og zapp..... Der var jo en 50/50 chance for at det hjalp :S eller noget

Anmeld

23. oktober 2010

oerbaek

mariamiss6 skriver:

prosejsli..... Kender det alt for godt....

første gang jeg fik en migræne arbejdede jeg i butik, og migrænen varede 3 måneder før jeg gik til lægen med det... Havde ellers kun forsøgt at klare mig med panodil og zapp..... Der var jo en 50/50 chance for at det hjalp eller noget

Har desværre haft det sådan siden jeg var helt lille jeg kunne få sådanne en hoved pine at jeg kastede op af det... Jeg vil jo selv mene det er migræne men lægerne mener det er fordi jeg skal bruge briller, men de gange jeg har været ved lægen har jeg haft kontaktlinser i så den holder jo ingen steder men der er ikke noget at gøre de bliver ved med at sige jeg det ikke er migræne... så jeg må holde smerten ud...

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

oerbaek skriver:

Har desværre haft det sådan siden jeg var helt lille jeg kunne få sådanne en hoved pine at jeg kastede op af det... Jeg vil jo selv mene det er migræne men lægerne mener det er fordi jeg skal bruge briller, men de gange jeg har været ved lægen har jeg haft kontaktlinser i så den holder jo ingen steder men der er ikke noget at gøre de bliver ved med at sige jeg det ikke er migræne... så jeg må holde smerten ud...

Øh mærkeligt.....

Hvornår har du sidst fået lavet et grundigt synstjek?

få lavet et, køb brillerne, og gå med dem noget tid

så kan du udelukke det, og banke lægen oven i hovedet...

Anmeld

23. oktober 2010

AnneBJ

Vil bare lige fortælle, at man som gravid gerne må bruge Treo... De KAN i nogle tilfælde hjælpe, hvis man, som jeg, ikke får en dyt ud af panodilpræparater.. Jeg kan stort set altid tage et migræneanfald i opløbet, ved at tage 2x500mg Treo i ét glas vand...

God bedring

Anmeld

24. oktober 2010

oerbaek

mariamiss6 skriver:

Øh mærkeligt.....

Hvornår har du sidst fået lavet et grundigt synstjek?

få lavet et, køb brillerne, og gå med dem noget tid

så kan du udelukke det, og banke lægen oven i hovedet...

det har jeg fået gjort har arbejdet hos en optikker så synet er grundigt tjekket og brillerne ja dem har jeg vist 6 par af og jeg bruger enten dem eller kontaktlinserne

Anmeld

24. oktober 2010

oerbaek

AnneBJ skriver:

Vil bare lige fortælle, at man som gravid gerne må bruge Treo... De KAN i nogle tilfælde hjælpe, hvis man, som jeg, ikke får en dyt ud af panodilpræparater.. Jeg kan stort set altid tage et migræneanfald i opløbet, ved at tage 2x500mg Treo i ét glas vand...

God bedring

det vil jeg da helt klart prøve, det er jo ikke til at holde ud at man har kæmpe hovedpine hele tiden...

Anmeld

24. oktober 2010

AnneBJ

oerbaek skriver:

det vil jeg da helt klart prøve, det er jo ikke til at holde ud at man har kæmpe hovedpine hele tiden...

Nej det er nemlig ikke, og tit kompenserer man jo for det, og ender så med ondt i nakke/ryg eller andet... Hvis du ikke bryder dig om smagen af brusetabletter, kan du opløse i et glas saft

Anmeld

24. oktober 2010

oerbaek

AnneBJ skriver:

Nej det er nemlig ikke, og tit kompenserer man jo for det, og ender så med ondt i nakke/ryg eller andet... Hvis du ikke bryder dig om smagen af brusetabletter, kan du opløse i et glas saft

det tror jeg at jeg må have fat i i morgen

Jeg fik bare at vide af min egen læge at jeg kun måtte tage panodil...

Men jeg vil da helt klart prøve treo Tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.