Hovedpine..what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Stumpen

Hele dagen i går havde jeg en hovedpine uden lige som ligesom sad i nakken... Så i nat da jeg vågnede var den der endnu, så jeg lå og drejede hovedet lidt, så muslerne blev strukket ud og masserede.. Pludselig sad hovedpinen et andet sted.... og jeg har den fortsat.... Hvad er det lige der er galt?? og hvad kan jeg gøre for at få den til at forsvinde??

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Barbamama

Tag nogle panodiler så du får musklerne til at slappe af og så prøv at rulle et håndklæde sammen til en pølse og læg den i nakken når du sover. Det kan få den aflastet lidt.

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

Eller 600 mg ibuprofene og 2 panodiler.... Det gør jeg altid når min migræne sætter ind....

Anmeld

23. oktober 2010

Stumpen

michella80 skriver:

Tag nogle panodiler så du får musklerne til at slappe af og så prøv at rulle et håndklæde sammen til en pølse og læg den i nakken når du sover. Det kan få den aflastet lidt.

Tusind tak, det vil jeg prøve...

Anmeld

23. oktober 2010

Stumpen

mariamiss6 skriver:

Eller 600 mg ibuprofene og 2 panodiler.... Det gør jeg altid når min migræne sætter ind....

ibuprofene er det ikke receptmedicin?

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

Stumpen skriver:

Tusind tak, det vil jeg prøve...

Det har i hvert fald hjulpet mig mange gange for jeg kan også godt slås med min nakke. Jeg har ofte nakkespændinger

Anmeld

23. oktober 2010

birthee

Du kan få Ipren 200 mg i håndkøb på apoteket, de indeholder ibuprofen... Du må max tage 6 piller i døgnet, men det står på emballagen... Men det kan være en god idé at kombinere fx Ipren og Panodil, da det giver en anden smerte-dækning... Men det bedste er nok at finde årsagen til smerten i nakken???

Anmeld

23. oktober 2010

oerbaek

Stumpen skriver:

Hele dagen i går havde jeg en hovedpine uden lige som ligesom sad i nakken... Så i nat da jeg vågnede var den der endnu, så jeg lå og drejede hovedet lidt, så muslerne blev strukket ud og masserede.. Pludselig sad hovedpinen et andet sted.... og jeg har den fortsat.... Hvad er det lige der er galt?? og hvad kan jeg gøre for at få den til at forsvinde??

-Anja

nu ved jeg ikke om du er gravid eller ammende, men er du det må du IKKE tage ipren... kun panodil...

Har selv tit voldsom hovedpine og desværre hjælper panodil ikke på mig så jeg må holde hovedpinen ud til den selv forsvinder fordi jeg ikke på tage ipren som jeg plejer pga babyen i maven....

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

Stumpen skriver:

ibuprofene er det ikke receptmedicin?

ibuprofene er Ipren, men 600 mg er receptpligtigt jo, det er 200 og 400 dog vidst ikke....

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

ibuprofene er Ipren, men 600 mg er receptpligtigt jo, det er 200 og 400 dog vidst ikke....

eller altså ibuprofene er det ipren indeholder det ER jo ikke ipren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.