Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
årrrrh du er mere end savnetEr skøøøønt at have dig tilbage Og tusinde tak for kortet skat
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: HEEEEEEEJ!!!!! Jeg har jo været væk i 14 dage! I kan TRO I har været savnet, men jeg har simpelthen været på en helt fantastisk hemmelig ferie i hele 14 dage... ahhh!! 2 uger under Portugals sol kan bestemt anbefales! Jeg vil gerne fortælle en masse, men er liiiige kommet hjem, så jeg vil bare i seng nu! Kan fortælle løs i morgen... Nu har jeg da givet lyd så I ved vi alle har det godt... Jeg er tilbage! For fulde drøn! Mange knus!
HEEEEEEEJ!!!!!
Jeg har jo været væk i 14 dage! I kan TRO I har været savnet, men jeg har simpelthen været på en helt fantastisk hemmelig ferie i hele 14 dage... ahhh!! 2 uger under Portugals sol kan bestemt anbefales! Jeg vil gerne fortælle en masse, men er liiiige kommet hjem, så jeg vil bare i seng nu! Kan fortælle løs i morgen...
Nu har jeg da givet lyd så I ved vi alle har det godt...
Jeg er tilbage! For fulde drøn!
Mange knus!
Ja Portugal er bare unikt syndes jeg, jeg har selv boet der i næsten 10år..... glæder mig til at se billeder og kan godt forstå du ikke fortalte det til så mange... her hjemme skriver jeg også sådan noget på baby eller facebook efter jeg har væeret af sted.. du ved just in case..
JEG HAR SAVNET DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dejligt du er tilbage, hi hi!! STORT KNUS FRA LISBETH
Caroline86 skriver: taaak... Det er også helt fint, hovedsagen var jo bare at vi ikke råbte ud til alle at nu tager vi væk i 14 dage og huset står tomt Meeeen... mere hemmeligt var det jo altså heller ikke... du kan tro jeg skal fortælle dig en masse.. der er sket SÅ meget med Laura!!!!
taaak...
Det er også helt fint, hovedsagen var jo bare at vi ikke råbte ud til alle at nu tager vi væk i 14 dage og huset står tomt Meeeen... mere hemmeligt var det jo altså heller ikke...
du kan tro jeg skal fortælle dig en masse.. der er sket SÅ meget med Laura!!!!
Jaaaaa Du skriver bare - du kan også skrive på min mail og evt. vedhæfte billeder: lindabaagoe@gmail.com
Har du været væk?!? (Hehe)
Velkommen hjem Caroline
Håber du har haft en god tur med din lille familie..
WB og tillykke med 3-års dagen i går. hehe, meget får man med
Meina skriver: WB og tillykke med 3-års dagen i går. hehe, meget får man med
tusind tak
TOTALLY MISSED U HONEY !!!!
Dejligt du er hjemme igen, men også super dejligt I havde en skøn ferie, med masser af sol
Glæder mig til at høre om -ferien
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128