did you miss me???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

HEEEEEEEJ!!!!!

Jeg har jo været væk i 14 dage! I kan TRO I har været savnet, men jeg har simpelthen været på en helt fantastisk hemmelig ferie i hele 14 dage... ahhh!! 2 uger under Portugals sol kan bestemt anbefales! Jeg vil gerne fortælle en masse, men er liiiige kommet hjem, så jeg vil bare i seng nu! Kan fortælle løs i morgen...

Nu har jeg da givet lyd så I ved vi alle har det godt...

Jeg er tilbage! For fulde drøn!

Mange knus!

Og forresten... Det var mig der lavede en tråd om dig - om du var ok da du ikke havde været online i 1 uge (hvilket ikke ligner dig )

Ville bare høre om alt var okay... MEN det var åbenbart hemmeligt at du var på ferie som nogen svarede tilbage og vupti... Min tråd blev slettet... (lidt drastisk måske at de har slettet den da du jo selv for noget tid siden selv lavede et indlæg om bleer når I skulle på ferie)

Var ikke for at "snage" undrede mig bare

Igen velkommen tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

HEEEEEEEJ!!!!!

Jeg har jo været væk i 14 dage! I kan TRO I har været savnet, men jeg har simpelthen været på en helt fantastisk hemmelig ferie i hele 14 dage... ahhh!! 2 uger under Portugals sol kan bestemt anbefales! Jeg vil gerne fortælle en masse, men er liiiige kommet hjem, så jeg vil bare i seng nu! Kan fortælle løs i morgen...

Mange knus!

Welcome back, sweety. Jeg har fortalt, at du har været I Portugal til de der spurgte

Anmeld

23. oktober 2010

Mira0911

Ja du har sq da været mega savnet...
Håber I havde en super fantastisk ferie...
Glæder mig til at høre meget mere...

Anmeld

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rollo skriver:

Og forresten... Det var mig der lavede en tråd om dig - om du var ok da du ikke havde været online i 1 uge (hvilket ikke ligner dig )

Ville bare høre om alt var okay... MEN det var åbenbart hemmeligt at du var på ferie som nogen svarede tilbage og vupti... Min tråd blev slettet... (lidt drastisk måske at de har slettet den da du jo selv for noget tid siden selv lavede et indlæg om bleer når I skulle på ferie)

Var ikke for at "snage" undrede mig bare

Igen velkommen tilbage

nej du har ret... det ligner mig SLET ikke hæhæhæ...

Tror bare vi trængte til at hive stikket ud og så kan det af indbrudsmæssige årsager nok også godt betale sig ikke at fortælle alt for mange man tager afsted Ikke at jeg tror nogen herinde ville tage herhjem og begå indbrud , men som bekendt kan alle jo læse med...

Jeg synes det er dejligt der er nogen der lige holder øje med om jeg bliver væk, for tænk hvis der nu VAR sket et eller andet... så er det da dejligt med nogen der bekymrer sig lidt ser det bestemt ikke som snageri!!!

Laver en tråd om ferien senere... med MASSER af billeder!!

knus

Anmeld

23. oktober 2010

mariamiss6

selvfølgelig har vi savnet dig :D Velkommen tilbage

Anmeld

23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Welcome back, sweety. Jeg har fortalt, at du har været I Portugal til de der spurgte

taaak...

Det er også helt fint, hovedsagen var jo bare at vi ikke råbte ud til alle at nu tager vi væk i 14 dage og huset står tomt Meeeen... mere hemmeligt var det jo altså heller ikke...

du kan tro jeg skal fortælle dig en masse.. der er sket SÅ meget med Laura!!!!

Anmeld

23. oktober 2010

<3

23. oktober 2010

wamse

Velkommen hjem igen ;-) Dejligt at du er tilbage :-)

Anmeld

23. oktober 2010

NoName

Veeeeelllllkooommmmmmmmeeeennnnn hjem......

håber i havde en fantastisk ferie....

Anmeld

23. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

HEEEEEEEJ!!!!!

Mange knus!

Velkommen tilbage søde Caroline.. Håber i havde en rigtig dejlig ferie sammen med Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.