Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er også helt vild med VOLBEAT har set dem live 3 gange, den fedeste var dog i gigantium, Aalborg 2009, hvor jeg var på scenen med dem, og hvor Michael poulsen brugte min skjorte til at tørre sig med... uhhmmm mumse
Knus Lotte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Du må da sige til, er sikker på Oliver ville være vild med at lege med Laurafisen
Du må da sige til, er sikker på Oliver ville være vild med at lege med Laurafisen
Det kan da være vi skal lave en playdate til dem en dag Hvem sagde arrangerede ægteskaber fra barnsben?!
Ox. skriver: Halløj de damer og herre! Hvor mange herinde høre VOLBEAT? .. Jeg har selv fulgt dem og været stor fan af deres musik siden de kostede sølle 50,- at komme ind og se, og ingen kendte dem .. Jeg står selv og skal til Odense for at høre dem her d. 20 November, det er min 11 gang, og absolut ikke sidste, andre herinde der skal høre dem et sted?
Halløj de damer og herre!
Hvor mange herinde høre VOLBEAT? .. Jeg har selv fulgt dem og været stor fan af deres musik siden de kostede sølle 50,- at komme ind og se, og ingen kendte dem ..
Jeg står selv og skal til Odense for at høre dem her d. 20 November, det er min 11 gang, og absolut ikke sidste, andre herinde der skal høre dem et sted?
jep jeg elsker dem
Baagøe skriver: Det kan da være vi skal lave en playdate til dem en dag Hvem sagde arrangerede ægteskaber fra barnsben?!
Det lyder som en god idé! Mor ved jo bedst, det kan de ligeså godt lære...
maaakiiiing beeeeliiiiiiieve that you stiiil looooove meeeee
det er det bedste band ever! er virkelig stor fan af dem...
hører det når jeg løber, gør rent, slapper af, er i byen osv
tror lige jeg vil sætte dem på afspilleren
lotchen skriver: Det lyder som en god idé! Mor ved jo bedst, det kan de ligeså godt lære...
Yeeees
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128