Volbeat!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.324 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

Ox.

Halløj de damer og herre!

Hvor mange herinde høre VOLBEAT? .. Jeg har selv fulgt dem og været stor fan af deres musik siden de kostede sølle 50,- at komme ind og se, og ingen kendte dem ..

Jeg står selv og skal til Odense for at høre dem her d. 20 November, det er min 11 gang, og absolut ikke sidste, andre herinde der skal høre dem et sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

klmf

Jeg ELSKER Volbeat! Ville rigtig gerne afsted i November i Odense, men tror ikke budgettet er til det desværre. Men de er for fede.... Er helt vild med at man kan høre, de er inspireret af 50'er-rocken, Elvis osv.

Anmeld

22. oktober 2010

Ox.

lotchen skriver:

Jeg ELSKER Volbeat! Ville rigtig gerne afsted i November i Odense, men tror ikke budgettet er til det desværre. Men de er for fede.... Er helt vild med at man kan høre, de er inspireret af 50'er-rocken, Elvis osv.

Præcis!  De har så fed en stil, og de er så flinke .. Fik en lang snak med Thomas sidst jeg var afsted, enormt hyggeligt!

Ja de er efterhånden blevet ret dyre, når man tænker på jeg startede ud med 50,- og det var med gebyr, og nu, jamen halløj 300,- plus gebyr oveni hehe ..

Anmeld

22. oktober 2010

qp

Jeg er også I DEN GRAD til Voltbeat !!!

Anmeld

22. oktober 2010

qp

Ox. skriver:

Halløj de damer og herre!

Hvor mange herinde høre VOLBEAT? .. Jeg har selv fulgt dem og været stor fan af deres musik siden de kostede sølle 50,- at komme ind og se, og ingen kendte dem ..

Jeg står selv og skal til Odense for at høre dem her d. 20 November, det er min 11 gang, og absolut ikke sidste, andre herinde der skal høre dem et sted?

det staves altså VOLTBEAT

Anmeld

22. oktober 2010

Ox.

Hehe nej det gør det ikke

Men dejligt du er vild med dem, de er bare så fede!!

Anmeld

22. oktober 2010

qp

Ox. skriver:

Hehe nej det gør det ikke

Men dejligt du er vild med dem, de er bare så fede!!

LOL du har ret

Anmeld

22. oktober 2010

Ox.

qp skriver:

LOL du har ret

Hehe, jamen herregud, pyt skidt da med t'et, så længe vi begge fatter hvad der bliver snakket om! hihi

Anmeld

22. oktober 2010

qp

Ox. skriver:

Hehe, jamen herregud, pyt skidt da med t'et, så længe vi begge fatter hvad der bliver snakket om! hihi

Helt enig men jeg har ALTID stavet det med T eller troet der var et T ... damn, nå jamen så har jeg lært noget i dag!!

Anmeld

22. oktober 2010

Ox.

qp skriver:

Helt enig men jeg har ALTID stavet det med T eller troet der var et T ... damn, nå jamen så har jeg lært noget i dag!!

Haha, det er en god ting!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.