Børneeksem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Pige2009

Tullen85 skriver:

Gør jeg også, skal i mødregruppe mandag, så får lige SPén til at kigge på det tror jeg...

Taaak.. :-)

Det lyder som en god idé og det var faktisk også min SP, der opdagede Lauras BE og rådede mig til et lægebesøg

God weekend til dig og Elias, søde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

SHERO

Baagøe skriver:

Det lyder som en god idé og det var faktisk også min SP, der opdagede Lauras BE og rådede mig til et lægebesøg

God weekend til dig og Elias, søde...

I lige måde.. :-)

Anmeld

25. oktober 2010

SHERO

Lægen har desværre efterårsferie til på onsdag :-(

Men nu har elias også fået det på ryggen.. Fik lige taget et billede da han var i bad her til aften...

Synes altså det ser voldsomt ud, det er ikke så rødt på billedet, for var inden jeg smurte det og så blizen på kameraet...  Han virker på ingen måde generet, så tror godt jeg kan vente til torsdag med lægebesøg...

Kunne det godt ligne begyndende børneeksem?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. oktober 2010

bette

det kan godt ligne børne eksem.. smør ham ind i naturligt olie.. evt mandel olie.. og lad være med at bade ham hver dag.. og undgå gerne sæbe.. 

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Tullen85 skriver:

Lægen har desværre efterårsferie til på onsdag :-(

Men nu har elias også fået det på ryggen.. Fik lige taget et billede da han var i bad her til aften...

Synes altså det ser voldsomt ud, det er ikke så rødt på billedet, for var inden jeg smurte det og så blizen på kameraet...  Han virker på ingen måde generet, så tror godt jeg kan vente til torsdag med lægebesøg...

Kunne det godt ligne begyndende børneeksem?

Børne eksem har det med at sprede sig under bad.

Anmeld

25. oktober 2010

SHERO

Mor til Frederic skriver:

Børne eksem har det med at sprede sig under bad.

Ahh okay... :-) Så holder jeg lidt igen med bad...

Tak for svar...

Anmeld

25. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Tullen85 skriver:

Ahh okay... :-) Så holder jeg lidt igen med bad...

Tak for svar...

apotek'ets aderma exomega er kanon til børne eksem. Vi kan holde Frederic's fra døren ved at smøre ham i det.

Anmeld

25. oktober 2010

twinboys

Mine drenge var meget plaget af børneekstem da de var små ... Jeg smører drengene stadig med den bedste creme der faktisk er vildt god mod børneeksem uden parfume og dit og dat i...

Har faktisk købt for meget af det og det er sørme dyrt nok at købe på apoteket... sælger det billigt hvis du skulle være interesseret

Majbritt

Anmeld

26. oktober 2010

Brams

Tullen85 skriver:

Elias har fået en masse røde tørre pletter på brystet (på størrelse en 1 krone) og på kinderne... Først troede jeg det var pga kulden, men så kom det på brystet. Har den sidste uge smurt med locobase (tror jeg det hedder, fedtcreme) men det forsvinder ikke...

Kan det være børneeksem? eller er det bare helt normalt...

Synes umiddelbart det lyder som børneeksem, men jeg ville lige vende lægen for en sikkerhedsskyld. Lærke har også børneeksem og du skal bare blive ved med at smørre, så skal det nok komme, men der går lige lidt inden det virker - men virker det gør det og vi smørrer med det samme som dig

Anmeld

26. oktober 2010

kettner

min søn har lige fået konstateret børneeksem idag, og det ligner ikke det der, det ligner mere knopper med infektion i.

Jeg fik en fed creme fra lægen som hedder essex som kan købes i håndkøb, også noget pencilin fordi det havde virkelig spredt sig, fordi hudlægen havde ferie, så der gik 14 dage før de kunne kigge på det.

Men hans det har kløet a h... til, og han har haft svært ved a sove om natten , men den creme og pencilinen har allerede hjulpet og fik det i morges.

Men for a komme tilbage til essex, så skulle den være pisse go 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.