Børneeksem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.394 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. oktober 2010

SHERO

Elias har fået en masse røde tørre pletter på brystet (på størrelse en 1 krone) og på kinderne... Først troede jeg det var pga kulden, men så kom det på brystet. Har den sidste uge smurt med locobase (tror jeg det hedder, fedtcreme) men det forsvinder ikke...

Kan det være børneeksem? eller er det bare helt normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

KarinaIda

Tullen85 skriver:

Elias har fået en masse røde tørre pletter på brystet (på størrelse en 1 krone) og på kinderne... Først troede jeg det var pga kulden, men så kom det på brystet. Har den sidste uge smurt med locobase (tror jeg det hedder, fedtcreme) men det forsvinder ikke...

Har du et billede af det???? Ved hvordan det ser ud børneeksem, da min datter selv har været plaget rigtig slemt af det, og stadig er det, men i en MEGET mildere grad

Anmeld

22. oktober 2010

SHERO

KarinaIda skriver:

Har du et billede af det???? Ved hvordan det ser ud børneeksem, da min datter selv har været plaget rigtig slemt af det, og stadig er det, men i en MEGET mildere grad

Stod lige og overvejede de inden jeg puttede, men havde en meget træt dreng så fik ikke lige fundet kameraet frem.. :-| Så neej desværre....

Anmeld

22. oktober 2010

KarinaIda

Tullen85 skriver:

Stod lige og overvejede de inden jeg puttede, men havde en meget træt dreng så fik ikke lige fundet kameraet frem.. :-| Så neej desværre....

oki

Anmeld

22. oktober 2010

KarinaIda

Tullen85 skriver:

Men prøv og se om lægen vil give dig noget locoid lipid.. det fik jeg til min datter for hendes eksem, og det forsvandt... men er nu vendt tilbage en en MEGET mild grad pga kulden

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Tullen85 skriver:

Det lyder i den grad som børneeksem, men få lægen til at kigge på det. Jeg smører Laura med A-Derma Exomega, og det hjælper utrolig godt på hendes eksem...

Anmeld

22. oktober 2010

SHERO

KarinaIda skriver:

Men prøv og se om lægen vil give dig noget locoid lipid.. det fik jeg til min datter for hendes eksem, og det forsvandt... men er nu vendt tilbage en en MEGET mild grad pga kulden

Okay.. må hellere lige få en tid i næste uge så... :-) Tak for svar...

Anmeld

22. oktober 2010

SHERO

Baagøe skriver:

Det lyder i den grad som børneeksem, men få lægen til at kigge på det. Jeg smører Laura med A-Derma Exomega, og det hjælper utrolig godt på hendes eksem...

Jahh, fik også lige googlet mig nogen billeder, og synes det ligner...  så en tur til lægen ta´r vi...

Anmeld

22. oktober 2010

Pige2009

Tullen85 skriver:

Jahh, fik også lige googlet mig nogen billeder, og synes det ligner...  så en tur til lægen ta´r vi...

Krydser fingre for at Elias blot har tør hud!  Hvor er det iøvrigt et fantastisk profilbillede af jer begge

Anmeld

22. oktober 2010

SHERO

Baagøe skriver:

Krydser fingre for at Elias blot har tør hud!  Hvor er det iøvrigt et fantastisk profilbillede af jer begge

Gør jeg også, skal i mødregruppe mandag, så får lige SPén til at kigge på det tror jeg...

Taaak.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.